IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Academia de Administrare Publică, Republica Moldova

2017 - 1

Analiza dimensiunilor-cheie în procesul de recrutare politică și impactul acestora asupra componenței de gen a listelor de candidați pentru alegeri
Studeneanschi Elena
Administrarea Publică
Nr. 1(93) / 2017 / ISSN 1813-8489
Disponibil online 17 March, 2017
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2016 - 2

Impactul politicii cotelor de gen asupra reprezentării femeilor în Parlament. Studiu de caz: Polonia
Studeneanschi Elena
Teoria şi practica administrării publice
2016. Chisinau, Moldova. S.C. „Garamont-Studio” S.R.L.. 86-89.
Disponibil online 1 April, 2018
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Testarea teoriei lui Kkrook și O’Brien privind accesul femeilor la procesele decizionale la nivelul organului executiv: Studiu de caz Republica Moldova
Studeneanschi Elena
Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice
Ediția 2. 2016. Chișinău, Republica Moldova. Academia de Administrare Publică. 109-118.
Disponibil online 31 May, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2015 - 2

Participarea femeilor la procesul decizional în spaţiul comunitar.(Studiu de caz: ţările scandinave)
Studeneanschi Elena
Teoria şi practica administrării publice
2015. Chisinau, Moldova. „Garamont” S.R.L.. 87-91.
Disponibil online 4 March, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asigurarea egalităţii de gen în contextul prevederilor Acordului de Asociere Republica Moldova – Uniunea Europeană
Studeneanschi Elena
Administrarea Publică
Nr. 2(86) / 2015 / ISSN 1813-8489
Disponibil online 27 May, 2015
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5