Gangan Svetlana


Generat de www.ibn.idsi.md
Copyright © 2011-2024 Instrumentul Bibliometric Naţional.
Institutul de Dezvoltare a Societăţii Informaţionale.
Actualizat: 28.03.2024, accesat: 28.03.2024
Disponibil: https://ibn.idsi.md


 Articole în reviste din RM - 6. Publicaţii la conferinţe din RM - 13.

AutoriTitlul lucrăriiTitlul surseiNr. revista, editia, volumulLocul publicariiAnul publicariiPaginileDOIISSN / ISBN
GANGAN, Svetlana, BURBULEA, Rodica, GANGAN, IulianChallenges of marketing activities for the development of ecological poultryEcoSoEnnr. 3-42023pp. 6-12https://doi.org/10.54481/ecosoen.2023.3.012587-344X
MEMEŢ, Diana, BURBULEA, Rodica, GANGAN, SvetlanaDigital marketing in the light of promoting and strengthening the image on the marketCompetitiveness and sustainable developmentEdiția 5Chișinău2023pp. 224-228https://doi.org/10.52326/csd2023.35
BURBULEA, Rodica, GANGAN, SvetlanaDirections and measures for the promotion of agrifood products from the Republic of Moldova on the European Union marketCompetitiveness and sustainable developmentEdiția 5Chișinău2023pp. 208-212https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/195938
BURBULEA, Rodica, GANGAN, SvetlanaModern visions and approaches of holistic marketiCompetitiveness and sustainable developmentEditia 4Chișinău2022pp. 151-155https://doi.org/10.52326/csd2022.26
GANGAN, Svetlana, GANGAN, IulianPerspectivele marketingului holistic în epoca tendinței de aderare la Uniunea EuropeanăPerspectives and achievements within European Integration of MoldovaVol.2Chișinău, Republica Moldova2021pp. 13-16https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/173412
GANGAN, Svetlana, DOGA, Valeriu, BÎRCA, IulitaTendințele dezvoltării marketingului online pentru susținerea afacerilor în Republica MoldovaAnalele Institutului Naţional de Cercetări Economicenr. 12020pp. 6-10https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1184011857-3630
GANGAN, SvetlanaPerspectivele fidelizării clienţilor în condiţiile noilor provocări economicePromovarea valorilor social-economice în contextul integrării europeneChișinău, Republica Moldova2019pp. 300-304https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/90810978-9975-3287-6-0
GANGAN, Svetlana, DOMBROVSCHI, InaAspecte în cunoaşterea pieţei produselor agroalimentarePerspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economiceVol.50Chișinău, Republica Moldova2018pp. 27-31https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/87255978-9975-64-299-6
BURBULEA, Rodica, MOVILEANU, Veronica, GANGAN, SvetlanaIndicaţia geografică, denumirea de origine – instrumente eficiente de marketing pentru promovarea dezvoltării socio-economice a ţăriiPerspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economiceVol.50Chișinău, Republica Moldova2018pp. 136-140https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/87307978-9975-64-299-6
DOGA, Valeriu, IGNAT, Anatolie, GANGAN, SvetlanaRecent evolutions in the development of the agricultural sector of the Republic of MoldovaPerspectivele dezvoltării durabile a spaţiului rural în contextul noilor provocări economiceVol.50Chișinău, Republica Moldova2018pp. 43-48https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/87258978-9975-64-299-6
GANGAN, Svetlana, MÎRZA, SergiuPriorităţi strategice de dezvoltare a activităţii de marketing în cadrul gospodăriilor producătoare de cerealeCompetitivitatea şi inovarea în economia cunoaşteriiVol.5Chișinău, Republica Moldova2017pp. 152-157https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/61243978-9975-75-892-5
DOGA, Valeriu, GANGAN, Svetlana, BAHCIVANJI, LudmilaActivităţile neagricole a bussinesului în economia ruralăBuletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice”nr. 2(10)2013pp. 32-39https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/393051875-2723
GANGAN, Svetlana, MÎRZA, SergiuDelimitări conceptuale şi clasificări privind produsele agroalimentareAnalele Ştiinţifice ale Universităţii Cooperatist-Comerciale din Moldovanr. 11(2)2013pp. 395-399https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/241381857-1239
GANGAN, Svetlana, IGNAT, AnatolieEvoluţia drepturilor de proprietate în sectorul agricol al Republicii MoldovaEconomie Lucrări ştiinţificeVol.37Chișinău, Republica Moldova2013pp. 112-116https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/100913978-9975-64-252-1
COŞER, Cornel, GANGAN, SvetlanaManagementul competitivităţiiEconomie şi Sociologienr. 12012pp. 137-139https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/144041857-4130
GANGAN, Svetlana, DOGA, ValeriuDistribuţia produselor agroalimentare: realităţi şi perspectiveEconomie şi Sociologienr. 22011pp. 101-107https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/214541857-4130
GANGAN, SvetlanaDistribuţia produselor agroalimentare: realităţi şi perspectiveEconomie. Lucrări ştiinţificeVol. 25 (2)Chişinău2010pp. 10-13https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/84983978-9975-64-194-4
GANGAN, Svetlana, NEGRITU, Diana, ŞUŞU-ŢURCAN, AureliaStrategii de marketing în vederea dezvoltării turismului intern în Republica MoldovaEconomie. Lucrări ştiinţificeVol. 25 (2)Chişinău2010pp. 32-36https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/84989978-9975-64-194-4
GANGAN, Svetlana, SUSARENCU, Elvira, HODENCO, ElenaThe language of advertisingEconomie. Lucrări ştiinţificeVol. 25 (2)Chişinău2010pp. 82-86https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/85001978-9975-64-194-4