Cuvinte-cheie (28): metafora
antropomorfică (1), discursul marketing-ului (1), anthropomorphic
metaphor (1)
Articole în reviste din RM - 4. Publicaţii la conferinţe din RM - 1.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 4
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1
Ramifications de la métaphore relationnelle dans le discours du marketing |
Burcea Raluca-Gabriela |
Université Spiru-Haret, Bucharest |
Intertext |
Nr. 1-2(41-42) / 2017 / ISSN 1857-3711 / ISSNe 2345-1750 |
Disponibil online 5 September, 2017. Descarcări-17. Vizualizări-956 |
La (non)traduction des anglicismes dans le discours français du marketing |
Burcea Raluca-Gabriela |
Université Spiru-Haret, Bucharest |
Intertext |
Nr. 1-2(37-38) / 2016 / ISSN 1857-3711 / ISSNe 2345-1750 |
Disponibil online 6 October, 2016. Descarcări-126. Vizualizări-1393 |
Représentations métaphoriques du produit dans le discours économique |
Burcea Raluca-Gabriela |
Université Spiru-Haret, Bucharest |
Intertext |
Nr. Ed. sp / 2016 / ISSN 1857-3711 / ISSNe 2345-1750 |
Disponibil online 7 October, 2016. Descarcări-0. Vizualizări-1503 |
Métaphores anthropomorphiques de l’entreprise dans le discours français du marketing |
Burcea Raluca-Gabriela |
Université Spiru-Haret, Bucharest |
Construcții identitare. Reverberaţii ale modelului cultural francez în context european şi universal.Lingvistică |
Vol. 3. 2014. Bălți. ISBN 978-9975-50-131-6. |
Disponibil online 21 September, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-211 |
La terminologie du marketing et l'interculturalité: marketer, marketeur ou mercaticien? |
Burcea Raluca-Gabriela |
Université Spiru-Haret, Bucharest |
La Francopolyphonie |
Nr. 2(7) / 2012 / ISSN 1857-1883 |
Disponibil online 30 November, 2013. Descarcări-12. Vizualizări-1196 |