Autori | Titlul lucrării | Titlul sursei | Nr. revista, editia, volumul | Locul publicarii | Anul publicarii | Paginile | DOI | ISSN / ISBN |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Capacitatea empatică - componentă fundamentală a structurii relaţionale | Vector European | nr. 1 | 2023 | pp. 168-172 | https://doi.org/10.52507/2345-1106.2023-1.29 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena, NAHABA, Lilia | Competența de luare a deciziilor, pe înțelesul cadrelor didactice | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 4(140) | 2023 | pp. 17-22 | https://doi.org/10.5281/zenodo.8289405 | 1810-6455 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Dimensiunile competenţelor sociale necesare studentului contemporan | Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Studii Europene din Moldova | nr. | 2023 | pp. 162-168 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/184061 | 2435-1114 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Etapele procesului de construcție a brandingului în mediul educațional | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 1(137) | 2023 | pp. 15-19 | https://doi.org/10.5281/zenodo.7664408 | 1810-6455 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Medical waste record and neutralization management | The contemporary issues of the socio-humanistic sciences | Ediția 14 | Chişinău, 2023 | 2023 | pp. 77-78 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/200069 | 978-9975-180-25-2 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Stima de sine ca dimensiune fundamentală a managerilor rezilienți | Vector European | nr. 2 | 2023 | pp. 147-152 | https://doi.org/10.52507/2345-1106.2023-2.28 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena, BINIUC, Dumitru | The factors that determine the consumer's choice of medical services | The contemporary issues of the socio-humanistic sciences | Ediția 14 | Chişinău, 2023 | 2023 | pp. 76-77 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/200068 | 978-9975-180-25-2 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | The role of managers in the promotion of mental health in pre-university education institutions | The contemporary issues of the socio-humanistic sciences | Ediția 14 | Chişinău, 2023 | 2023 | p. 69 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/199981 | 978-9975-180-25-2 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Eficienţa didactică ca realitate complexă în contextul competențelor sociale | Vector European | nr. 2 | 2022 | pp. 104-107 | https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-2.20 | 2345-1106 | |
BĂLAN, Valeria, CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Contexte actuale privind protecţia socială a persoanelor cu dizabilităţi | Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul valorilor europene | Chişinău | 2022 | pp. 196-199 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/172026 | 978-9975-3423-8-4 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Dimensiunile stării de bine în școală: componente și indicatori | Inovații pedagogice în sfera digitală | Ediția a X-a | Chişinău | 2022 | pp. 19-30 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/190591 | 978-9975-3405-6-4 |
JAVERDAN, Tatiana, CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Drepturile copilului cu dizabilităţi prin prisma protecţiei juridico-sociale şi speciale | Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul valorilor europene | Chişinău | 2022 | pp. 214-218 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/172040 | 978-9975-3423-8-4 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena, NAHABA, Lilia | Necesitatea formării competențelor sociale la cadrele didactice în contextul dezvoltării profesionale continue | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 5(135) | 2022 | pp. 30-38 | https://doi.org/10.5281/zenodo.7271063 | 1810-6455 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena, LUNGU, Natalia | Statutul profesional al cadrului didactic: personalitate, roluri și funcții | Vector European | nr. 1 | 2022 | pp. 105-109 | https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.22 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena, NAHABA, Lilia | Valorificarea competenței de comunicare pentru rezolvarea conflictelor | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 6(136) | 2022 | pp. 30-36 | https://doi.org/10.5281/zenodo.7482611 | 1810-6455 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Conștientizarea nevoilor personale prin practicile „MINDFULNESS” | Vector European | nr. 1 | 2021 | pp. 154-158 | https://doi.org/10.52507/2345-1106.2021-1.28 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Gândirea ca atitudine mentală pozitivă | Vector European | nr. 2 | 2021 | pp. 163-167 | https://doi.org/10.52507/2345-1106.2021-2.30 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Perspective inovatoare ale instruirii asistate de calculator în învăţământul superior | Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | nr. 4(41) | 2021 | pp. 267-272 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/152308 | 2345-1408 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Reconstrucţia triadei predare – învăţare – evaluare în contextul umanizării profesorului | Inovații pedagogice în sfera digitală | Ediția a IX-a | Chişinău | 2021 | pp. 20-26 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/198577 | 978-9975-3405-3-3 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Semnificaţii psihopedagogice ale noţiunii de „interes” | Vector European | nr. 1 | 2021 | pp. 150-153 | https://doi.org/10.52507/2345-1106.2021-1.27 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Valorization of relational competence in the formation of the Social Pedagogues | Individual, family, society – contemporary challenges | București, România | 2021 | p. 32 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/199521 | ||
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Managementul dezvoltării carierei profesionale ca dimensiune a educaţiei permanente | Vector European | nr. 1 | 2020 | pp. 133-138 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/98308 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Psihologia fericirii: construcție teoretică și recurs inovativ | Inovații pedagogice în sfera digitală | Ediția a VIII-a | Chişinău | 2020 | pp. 236-242 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/190832 | 978-9975-3405-1-9 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Viziuni constructiviste referitoare la procesele de învăţare şi educaţie | Vector European | nr. 2 | 2020 | pp. 166-172 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/114912 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Autocunoaşterea ca dimensiune a dezvoltării personale | Vector European | nr. 1 | 2019 | pp. 108-112 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/79268 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Competenţele viitorului: noi provocări pentru consolidarea educaţiei permanente | Vector European | nr. 3 | 2019 | pp. 123-130 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/93421 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Factorii de influenţă a nivelului de autoeficacitate personală | Vector European | nr. 2 | 2019 | pp. 138-145 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/79140 | 2345-1106 | |
COZĂRESCU, Mihaela, CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Geneza competenţei de relaţionare în sistemul relaţiilor sociale | Vector European | nr. 3 | 2019 | pp. 120-123 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/93420 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena, MĂLIGĂ, Doina | Strategii aplicative axate pe dezvoltarea personală a elevilor din ciclul gimnazial | Vector European | nr. 2 | 2019 | pp. 145-151 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/79142 | 2345-1106 | |
КУЧКОВА, Анастасия, CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Психология молодежи во время выборов | Realizarea dreptului constituţional de vot şi a dreptului de a fi ales Materialele conferinței științifice interuniversitare naționale a tinerilor cercetători | Chișinău, Republica Moldova | 2019 | pp. 127-130 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/92305 | 978-9975-3287-4-6 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Dezvoltarea personală a studenţilor în contextul învăţării sociale. | Vector European | nr. 2 | 2018 | pp. 119-123 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/78994 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Intervenţia în reţea ca deziderat în activitatea profesioniştilor din domeniul protecţiei copiilor împotriva violenţei | Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta | Chișinău, Republica Moldova | 2018 | pp. 174-182 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/71026 | ||
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Necesitatea dezvoltării abilităţilor sociale pentru comunicarea cooperantă | Vector European | nr. 1 | 2018 | pp. 113-116 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/78861 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Necesitatea formării tinerilor voluntari în contextul pedagogiei sociale | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 3(109) | 2018 | pp. 7-10 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/83891 | 1810-6455 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Nonviolenţa - valoare socială necesară în educaţia copiilor în mediul familial si cel scolar | Promovarea valorilor sociale în contextul integrării Europene | Chişinău | 2018 | pp. 397-404 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/150429 | 978-9975-3185-7-0 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Strategii de prevenire a agresivităţii în mediul şcolar | Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Psihopedagogie şi managementul educaţiei | Vol. 5 | Chișinău, Republica Moldova | 2018 | pp. 38-43 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/95830 | 978-9975-76-233-5 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Tehnici de dezvoltare a abilităţilor de comunicare nonviolentă a pedagogilor sociali | Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiMaterialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă” | Seria 20, Vol.2 | Chișinău, Republica Moldova | 2018 | pp. 189-198 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/119102 | 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-376-8 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Tehnici de formare a deprinderilor de studiu individual prin învăţare personalizată | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 6(112) | 2018 | pp. 7-11 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/84000 | 1810-6455 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Valorificarea competentei de relationare ın formarea pedagogilor sociali | The use of modern educational and informational technologies for the training of professional competences of the students in higher education institutions | Balti, Republic of Moldova | 2018 | pp. 243-248 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/80511 | 978-9975-3276-0-2 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Abilităţi de relaţionare ale pedagogului social necesare pentru asigurarea eficientă a serviciilor educaţionale | Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă” | Seria 19, Vol.2 | Chișinău, Republica Moldova | 2017 | pp. 101-109 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/72553 | 978-9975-46-335-5 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Modelul psihopedagogic al celor 9 nevoi aplicat în educația copiilor în familie | Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane | Ediția 2 | Chișinău | 2017 | pp. 177-185 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/125310 | 978-9975-46-325-6 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Semnificații ale competenței de relaționare în context pedagogic și social | Univers Pedagogic | nr. 1(53) | 2017 | pp. 93-99 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/52716 | 1811-5470 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Strategia trainingului privind dezvoltarea competenţei de relaţionare în procesul de formare a pedagogilor sociali | Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | nr. 1(101) | 2017 | pp. 37-40 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/83585 | 1810-6455 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Dimensiuni ale relationarii pedagogului social cu beneficiarii | Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiConferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă” | Seria 18, Vol.2 | Chișinău, Republica Moldova | 2016 | pp. 64-69 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/72939 | 978-9975-46-294-5 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Formarea competentelor profesionale ale pedagogilor sociali | Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă” | Seria 17, Vol.1 | Chișinău, Republica Moldova | 2015 | pp. 291-299 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/73157 | 978-9975-46-239-6 |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Perspective actuale de abordare a Modelelor de relaţii educaţionale prin prisma calităţilor de personalitate ale cadrului didactic | Vector European | nr. 2 | 2014 | pp. 247-253 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/42789 | 2345-1106 | |
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Evoluţia pedagogiei sociale ca ştiinţă | Revistă de știinţe socioumane | nr. 1(11) | 2009 | pp. 86-93 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/44298 | 1857-0119 | |
PATRAŞCU, Dumitru, CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena | Pedagogul social şi asistentul social: domenii de intervenţie | Administrarea Publică | nr. 1(61) | 2009 | pp. 143-150 | https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/4131 | 1813-8489 |