Rusnac Ludmila


Generat de www.ibn.idsi.md
Copyright © 2011-2024 Instrumentul Bibliometric Naţional.
Institutul de Dezvoltare a Societăţii Informaţionale.
Actualizat: 28.03.2024, accesat: 28.03.2024
Disponibil: https://ibn.idsi.md


 Articole în reviste din RM - 10. Publicaţii la conferinţe din RM - 9. Publicaţii peste hotare - 7.

AutoriTitlul lucrăriiTitlul surseiNr. revista, editia, volumulLocul publicariiAnul publicariiPaginileDOIISSN / ISBN
RUSNAC, LudmilaProgramul de televiziune pe tema sănătății: o abordare structural-discursivăStudia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe economice și ale comunicăriinr. 11(01)2023pp. 119-125https://doi.org/10.59295/sum11(01)2023_162587-4446
RUSNAC, LudmilaStrengths and shortcoming in the configuration of investigative journalism in the online environment in the Republic of MoldovaInternational Journal of Communication Researchnr. 2023pp. 121-127https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1929222246-9265
RUSNAC, LudmilaTehnici de vizualizare în investigația jurnalistică în mediul online visualizationCreativitatea în jurnalismVol.5Chişinău2023pp. 12-16https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/184868978- 9975-149-28-0
RUSNAC, LudmilaConfigurarea tehnicilor discursive în textul jurnalisticIntegrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe socialeSU, SSChisinau, Republica Moldova2022pp. 126-128https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/174145978-9975-152-48-8
RUSNAC, LudmilaMisiunea diplomatică și uzanțele de protocol și ceremonial ca instrument de promovare a imaginii Republicii MoldovaStudia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe economice și ale comunicăriinr. 11(02)2022pp. 99-104https://doi.org/10.5281/zenodo.73104392587-4446
RUSNAC, LudmilaO abordare praxiologică asupra strategiilor de construcție a discursului televizual în talk-showStudia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe economice și ale comunicăriinr. 11(01)2022pp. 87-92https://doi.org/10.5281/zenodo.58165642587-4446
RUSNAC, LudmilaThe image crisis and its impact on the reputation of an organization. Case studyInternational Journal of Communication Researchnr. 2022pp. 125-131https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1929242246-9265
RUSNAC, LudmilaAmprente ale oralității în publicistica contemporanăCreativitatea în jurnalismVol.4Chişinău2021pp. 53-61https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/179892978-9975-149-28-0
RUSNAC, LudmilaAspecte definitorii privind strategiile de elaborare a marketingului de conținut al spotului publicitarIntegrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice.SU, SS, SEChisinau, Republica Moldova2021pp. 94-96https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/148236978-9975-152-48-8
RUSNAC, LudmilaGestionarea imaginii media a persoanelor cu dizabilități pe portalurile online din Republica MoldovaRevista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politicenr. 1(185)2021pp. 42-49https://doi.org/10.53783/18572294.21.185.041957-2294
RUSNAC, LudmilaProgramele TV cu conținut criminalistic: particularități tipologice și discursiveStudia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe Socialenr. 3(143)2021pp. 239-243https://doi.org/10.5281/zenodo.45725951814-3199
RUSNAC, LudmilaThe implications of the online press in the electoral campaign for the 2020 presidential electionsInternational Journal of Communication Researchnr. 2021pp. 232-236https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1929352246-9265
RUSNAC, LudmilaAdvertising in a modern format: exigencies and excessesInternational Journal of Communication Researchnr. 2020pp. 150-154https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1929552246-9265
RUSNAC, LudmilaDespre marca individualității în jurnalismul de opinie: Constantin Tănase și Viorel MihailCreativitatea în jurnalismVol.3Chişinău2020pp. 63-72https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/118452978-9975-152-31-0 C 85
RUSNAC, LudmilaImaginea media a persoanelor cu dizabilități – grup cu risc de incluziune socialăIntegrare prin cercetare si inovare.Stiințe umanistice. Ştiinţe sociale. Științe juridice și economiceR, SU, SS, SJEChisinau, Republica Moldova2020pp. 124-127https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/115667978-9975-152-48-8.
RUSNAC, LudmilaProgramul culinar în emisia TV : particularități tipologiceMoldoscopienr. 4(91)2020pp. 153-160https://doi.org/10.52388/1812-2566.2020.4(91).151812-2566
RUSNAC, LudmilaTendințe și particularități ale emisiunii de divertisment din spațiul televizual autohtonValori ale mass-mediei în epoca contemporanăVolumul VIIChișinău, Republica Moldova2020pp. 85-96https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/118391
RUSNAC, LudmilaHuman trafficking as a social phenomenon and media event: contextualization and speechInternational Journal of Communication Researchnr. 2019pp. 136-140https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1929642246-9265
RUSNAC, LudmilaPrograms with criminalistic content in the audio-visual area of the Republic of Moldova: typological and discursive particularitiesInternational Journal of Communication Researchnr. 2019pp. 322-327https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1929702246-9265
RUSNAC, LudmilaSubiectele și eroii operei jurnalistice: aspecte conceptuale (Studiu de caz PRIME-TV)Integrare prin cercetare si inovare.Științe socialeVol.2, SSChisinau, Republica Moldova2019pp. 46-50https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/87738978-9975-149-51-8
RUSNAC, LudmilaCuantificarea discursului creativ în contentul publicitarIntegrare prin cercetare și inovare.Ştiinţe umanisticeR, SUChisinau, Republica Moldova2018pp. 140-144https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/78641978-9975-142-48-9.
RUSNAC, LudmilaDeontological highlights on the coverage of murder cases on online platforms in the Republic of MoldovaInternational Journal of Communication Researchnr. 2018pp. 318-322https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/1929802246-9265
RUSNAC, LudmilaComunicarea politică: definiţii, tipuri şi funcţiiAdministrarea Publicănr. 3-4(60)2008pp. 185-190https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/40961813-8489
RUSNAC, LudmilaFenomenul violenţei televizate din perspectiva teoriilor mediaticeStudia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe Socialenr. 1(11)2008pp. 156-164https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/78941814-3199
RUSNAC, LudmilaViolenţa persuasiunii în publicitatea televizatăStudia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe Socialenr. 4(14)2008pp. 204-211https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/79481814-3199
RUSNAC, LudmilaEfectele violenţei televizate asupra copiilorStudia Universitatis Moldaviae. Seria Ştiinţe Socialenr. 32007pp. 301-303https://ibn.idsi.md/vizualizare_articol/77721814-3199