IBN
Închide

Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "action"
Procesul de dezvoltare a competenţelor: trecerea de la virtual la real
Bleandură Nicoleta
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 1(2) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
Disponibil online 11 March, 2017. Descarcări-23. Vizualizări-1342
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Perspectiva temporală în „Cîntarea României”
Lesnic Marina
Interuniversitaria
Ediția 11, Vol.1. 2015. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-169-9..
Disponibil online 8 May, 2019. Descarcări-3. Vizualizări-634
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Modalităţi de descriere a competenţelor. Descrierea competenţelor dezvoltate în cadrul disciplinei „Bazele programării”
Deinego Nona
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective
2011. Bălţi. ISBN 978-9975-50-060-9 .
Disponibil online 20 January, 2020. Descarcări-1. Vizualizări-529
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conceptualizarea curriculumului universitar: logica competenţelor şi logica obiectivelor
Cabac Valeriu
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective
2011. Bălţi. ISBN 978-9975-50-060-9 .
Disponibil online 20 January, 2020. Descarcări-25. Vizualizări-730
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Competenţe digitale dezvoltate la studenţi în cadrul cursului universitar „Tehnologii informaţionale şi comunicaţionale”
Popov Lidia12
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 2(53) / 2019 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687
Disponibil online 29 August, 2019. Descarcări-46. Vizualizări-791
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5