Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-2(2) pentru cuvîntul-cheie "Brand policy"
Using of the modern promotion methods of moldavian wineries brands: status and challenges |
Ghenova Svetlana |
Comrat State University |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.2. 2017. Comrat. ISBN 978-9975-83-057-7. |
Disponibil online 19 December, 2018. Descarcări-11. Vizualizări-728 |
Promotion of the brand policy of the economic entity considering its economic-financial situation |
Bulat Veronica1, Gogu Emilia2 |
1 Moldova State University, 2 Bucharest University of Economic Studies |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-230 |
1-2 of 2