IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "ethnonym"
“Türk yili 1928” adli eserde Galip Bahtiyar’in gagauzlarla ilgili değerlendirmeleri
Bulent Hunerli
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol. 3. 2023. Comrat. ISBN 978-9975-83-254-0.
Disponibil online 3 May, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-148
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valoarea etno-istoriografică a „Tristelor” și „Ponticelor” ovidiene
Chiricencu Nicolae
Intertext
Nr. 2(60) / 2022 / ISSN 1857-3711 /ISSNe 2345-1750
Disponibil online 7 June, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-189
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
„Am numit cu nume drag…”. Repere onomastice pentru învăţămîntul istoric preuniversitar
Andrieş-Tabac Silviu
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 5-6(93-94) / 2015 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 7 August, 2017. Descarcări-6. Vizualizări-732
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Türki̇ye cumhuri̇yeti̇’ni̇n i̇lk dönemleri̇ndeki̇ resmî yazişmalarda gagauz kültürü ve gagauzca üzeri̇ne yapilan bazi tespi̇tler
Bulent Hunerli
Găgăuzia: limbă, istorie, cultură.
2024. Chişinău. ISBN 978-9975-83-288-5.
Disponibil online 18 April, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-34
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Reflection of the identity of the Gagauz in the regional press of the Comrat region in the period 1948-1965
Nicoglo Diana
Institute of Cultural Heritage
Tradiţii şi procese etnice
Ediția 3. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-84-157-3..
Disponibil online 18 July, 2022. Descarcări-3. Vizualizări-361
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5