IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "phenomena"
Aspecte experimentale ale dezvoltării competenţei fonologice a cadrelor didactice pe tot parcursul vieții
Barbăneagră Alexandra, Dermenji-Gurgurov Svetlana, Usatîi Larisa, Ţap Elena, Bulicanu Ion
ACROSS
Nr. 4(2) / 2021 / ISSN - /ISSNe 2602-1463
Disponibil online 4 October, 2022. Descarcări-1. Vizualizări-284
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Elaborarea şi folosirea schemelor logice in cadrul studierii fizicii/electrotehnicii
Abramciuc Valeriu
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Nr. 2(3) / 2013 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636
Disponibil online 12 March, 2017. Descarcări-3. Vizualizări-830
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I am a homoglobalus in a global village
Plămădeală Olivia, Popa Marina
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 19, Vol.3. 2021. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-40-3.
Disponibil online 29 December, 2021. Descarcări-7. Vizualizări-380
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metodologia cunoaşterii lumii în profunzime reflectată în opera eminesciană
Holban Ion
Fizica şi Tehnologiile Moderne
Nr. 3-4(67-68) / 2019 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349
Disponibil online 25 December, 2019. Descarcări-9. Vizualizări-731
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aplicarea și impactul științelor reale în domeniul telecomunicații
Popov Natalia
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-356-1..
Disponibil online 12 November, 2021. Descarcări-2. Vizualizări-335
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5