Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "produse turistice"
Sigurarea calității produsului turistic în raport cu consumatorii–turiști |
Platon Nicolae, Zaporojan Felicia, Cabac Elena |
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei |
2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-58-8. |
Disponibil online 15 February, 2022. Descarcări-22. Vizualizări-387 |
Semnificația turismului pentru economia țărilor |
Costea Dumitru1, Gurgui Amalia2 |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-41. Vizualizări-674 |
Local partnerships and prospects of their transformation into tourist destination management organizations in Republic of Moldova |
Miron Viorel1, Miron Marina2 |
1 Free International University of Moldova, 2 Association of Tourism Development in Moldova |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-3603-7-1. |
Disponibil online 11 January, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-170 |
Repere manageriale și analiză sistemico-structurală a turismului internațional |
Balan Igor, Barcari Igor, Gherman Olimpiu |
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration |
Ediţia a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3527-8-9. |
Disponibil online 23 January, 2023. Descarcări-19. Vizualizări-260 |
Rolul informaţiei în activitatea turistică |
Gurgui Amalia |
Studii Economice |
Nr. 1 / 2014 / ISSN 1857-226X |
Disponibil online 22 October, 2016. Descarcări-3. Vizualizări-747 |
1-5 of 5