IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-16(16) pentru cuvîntul-cheie "marketing strategies"
Marketingul educațional online prin prisma creșterii atractivității și consolidării imaginii universității
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia
Economica
Nr. 3(125) / 2023 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 4 December, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-127
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poziţionarea strategică în strategiile competitive de marketing ale întreprinderii
Niculăiță Dumitru, Rapcea Vitalie
Economica
Nr. 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 13 August, 2019. Descarcări-93. Vizualizări-1086
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opportunities of application of marketing strategies in domestic enterprises
Duca Dragoş
Academy of Economic Studies of Moldova
Economie şi Sociologie
Nr. 2 / 2016 / ISSN 1857-4130
Disponibil online 20 September, 2016. Descarcări-7. Vizualizări-974
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Online university marketing: opportunities and strategies
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0.
Disponibil online 21 February, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-84
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The Effect of Augmented Reality Applications on Consumers' Perception of Brand Value
Erol Kader, Er Hatice
International Applied Social Sciences Congress
Ediţia 7. 2023. Ankara. ISBN 978-625-94328-0-9.
Disponibil online 26 March, 2024. Descarcări-7. Vizualizări-123
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Politici și strategii moderne de marketing bancar
Suleac Iurie
Interuniversitaria
Ediția 17, Vol.2. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1.
Disponibil online 3 February, 2022. Descarcări-66. Vizualizări-501
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii de marketing a vânzărilor în perioada de pandemie COVID-19
Cojocaru Nicoleta, Saharnean Liliana
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 18. 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-975-5..
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-225. Vizualizări-888
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oportunități de aplicare a strategiilor de marketing în cadrul întreprinderilor în contextul creșterii presiunii concurențiale
Suslenco Alina
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 9. 2019. Bălți. ISBN 978-9975-50-243-6.
Disponibil online 30 July, 2020. Descarcări-79. Vizualizări-725
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Micromediul sistemului de calitate ca factor de sporire a eficienței economice
Lupu Constantin1, Melnic Viorel2
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration
Ediţia a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3527-8-9.
Disponibil online 23 January, 2023. Descarcări-12. Vizualizări-253
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Utilizarea neuroștiințelor în dezvoltarea strategiilor de marketing
Garea-Ciobanu Vladalina, Bodorin Jaclin
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 21, Vol.1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-180-05-4.
Disponibil online 13 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-60
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii inteligente de marketing sustenabil pentru segmentarea pieței consumatorilor
Hămuraru Maria, Cojocaru Alina
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-12. Vizualizări-415
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The challenges of higher education marketing in the digital era
Şişcan Ecaterina
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 26-a. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-93-9.
Disponibil online 30 March, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-303
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii de marketing aplicate în Republica Moldova de către întreprinderile agroinsustriale
Burbulea Rodica1, Chisili Serghei2
Vector European
Nr. 1 / 2022 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X
Disponibil online 20 May, 2022. Descarcări-30. Vizualizări-438
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Impact of sustainable consumption on companies marketing strategies
Mitniţcaia Lidia
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9.
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-67
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii de marketing ale turismului vitivinicol
Guţan Viorica12, Zugravu Gheorghe Adrian2
Dezvoltare economică și cercetare
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-81-149-1 (PDF).
Disponibil online 27 September, 2023. Descarcări-30. Vizualizări-243
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The Role of Art-Marketing in the Sustainable Development of International Cultural Heritage Tourism
Bulat Veronica, Hămuraru Maria
Moldova State University
Advances in Science, Technology and Innovation
2023. Berlin. ISBN 978-303143168-5.
Disponibil online 2 November, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-74
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-16 of 16