Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-16(16) pentru cuvîntul-cheie "marketing strategies"
Marketingul educațional online prin prisma creșterii atractivității și consolidării imaginii universității |
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia |
Economica |
Nr. 3(125) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 4 December, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-127 |
Poziţionarea strategică în strategiile competitive de marketing ale întreprinderii |
Niculăiță Dumitru, Rapcea Vitalie |
Economica |
Nr. 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 13 August, 2019. Descarcări-93. Vizualizări-1086 |
Opportunities of application of marketing strategies in domestic enterprises |
Duca Dragoş |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Economie şi Sociologie |
Nr. 2 / 2016 / ISSN 1857-4130 |
Disponibil online 20 September, 2016. Descarcări-7. Vizualizări-974 |
Online university marketing: opportunities and strategies |
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a . 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-167-39-0. |
Disponibil online 21 February, 2024. Descarcări-1. Vizualizări-84 |
The Effect of Augmented Reality Applications on Consumers' Perception of Brand Value |
Erol Kader, Er Hatice |
International Applied Social Sciences Congress |
Ediţia 7. 2023. Ankara. ISBN 978-625-94328-0-9. |
Disponibil online 26 March, 2024. Descarcări-7. Vizualizări-123 |
Politici și strategii moderne de marketing bancar |
Suleac Iurie |
Interuniversitaria |
Ediția 17, Vol.2. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-264-1. |
Disponibil online 3 February, 2022. Descarcări-66. Vizualizări-501 |
Strategii de marketing a vânzărilor în perioada de pandemie COVID-19 |
Cojocaru Nicoleta, Saharnean Liliana |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 18. 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-975-5.. |
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-225. Vizualizări-888 |
Oportunități de aplicare a strategiilor de marketing în cadrul întreprinderilor în contextul creșterii presiunii concurențiale |
Suslenco Alina |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică |
Ediția 9. 2019. Bălți. ISBN 978-9975-50-243-6. |
Disponibil online 30 July, 2020. Descarcări-79. Vizualizări-725 |
Micromediul sistemului de calitate ca factor de sporire a eficienței economice |
Lupu Constantin1, Melnic Viorel2 |
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration |
Ediţia a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3527-8-9. |
Disponibil online 23 January, 2023. Descarcări-12. Vizualizări-253 |
Utilizarea neuroștiințelor în dezvoltarea strategiilor de marketing |
Garea-Ciobanu Vladalina, Bodorin Jaclin |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători |
Ediţia 21, Vol.1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-180-05-4. |
Disponibil online 13 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-60 |
Strategii inteligente de marketing sustenabil pentru segmentarea pieței consumatorilor |
Hămuraru Maria, Cojocaru Alina |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-12. Vizualizări-415 |
The challenges of higher education marketing in the digital era |
Şişcan Ecaterina |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 26-a. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-93-9. |
Disponibil online 30 March, 2023. Descarcări-9. Vizualizări-303 |
Strategii de marketing aplicate în Republica Moldova de către întreprinderile agroinsustriale |
Burbulea Rodica1, Chisili Serghei2 |
Vector European |
Nr. 1 / 2022 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 20 May, 2022. Descarcări-30. Vizualizări-438 |
Impact of sustainable consumption on companies marketing strategies |
Mitniţcaia Lidia |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9. |
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-67 |
Strategii de marketing ale turismului vitivinicol |
Guţan Viorica12, Zugravu Gheorghe Adrian2 |
Dezvoltare economică și cercetare |
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-81-149-1 (PDF). |
Disponibil online 27 September, 2023. Descarcări-30. Vizualizări-243 |
The Role of Art-Marketing in the Sustainable Development of International Cultural Heritage Tourism |
Bulat Veronica, Hămuraru Maria |
Moldova State University |
Advances in Science, Technology and Innovation |
2023. Berlin. ISBN 978-303143168-5. |
Disponibil online 2 November, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-74 |
1-16 of 16