IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-9(9) pentru cuvîntul-cheie "customer satisfaction"
Semnificația și rolul calității în businessul hotelier
Bulican Adrian, Turcov Elena
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei
2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-58-8.
Disponibil online 15 February, 2022. Descarcări-17. Vizualizări-380
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea turismului in zona Maramures
Mandra Mariana, Gribincea Alexandru
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1.
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-110. Vizualizări-1049
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Development of loyalty policy of the bank customers in the Republic of Moldova
Ciobu Stela
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi Inovarea în Economia Cunoaşterii
Ediția 21, Vol.1. 2018. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-932-8.
Disponibil online 16 January, 2019. Descarcări-7. Vizualizări-678
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Assessing customer satisfaction – remodelling pillar of the management system
Suslenco Alina1, Doncean Marilena2, Corbu Viorel3
1 "Alecu Russo" State University of Balti,
2 “Gh. Zane”, Institute of Economic and Social Research,
3 Academy of Economic Studies of Moldova
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 2(18) / 2022 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483
Disponibil online 30 December, 2022. Descarcări-9. Vizualizări-326
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Current trends in trade of the Republic of Moldova and ways to increase the competitiveness of agricultural products on foreign market
Pituşcan Feodosie1, Ioncu Oleg2
1 Trade Co-operative University of Moldova,
2 T.G. Shevchenko State University of Pridnestrovie, Tiraspol
Journal of Research on Trade, Management and Economic Development
Nr. 2 / 2015 / ISSN 2345-1424 /ISSNe 2345-1483
Disponibil online 16 December, 2015. Descarcări-2. Vizualizări-1055
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tucano Coffe customer satisfaction survey (Analiza satisfacției clienților în rețeaua Tucano Coffee)
Martiniuc Oxana, Zgherea Georgetta
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 18. 2020. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-975-5..
Disponibil online 3 August, 2020. Descarcări-28. Vizualizări-497
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Research on consumer preferences and consumer satisfaction levels in the banking sector: A case study in the Republic of Moldova
Mistrean Larisa, Belostecinic Grigore, Staver (Condratchi) Liliana
Academy of Economic Studies of Moldova
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 12 / 2008 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
Disponibil online 18 February, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-89
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Instrumente manageriale și informaționale de creștere a satisfacției clienților
Cozniuc Octavian
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 10, Vol. I. 2021. Bălți. ISBN 978-9975-50-271-9.
Disponibil online 28 April, 2022. Descarcări-19. Vizualizări-339
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beyond satisfaction: enhancing loyalty through consumercentric services
Belostecinic Grigore, Jucov Artiom, Mistrean Larisa, Staver (Condratchi) Liliana
Academy of Economic Studies of Moldova
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Ediţia a 27-a, Volumul 1. 2023. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-175-99-9.
Disponibil online 14 February, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-83
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-9 of 9