Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-12(12) pentru cuvîntul-cheie "tourist services"
Sigurarea calității produsului turistic în raport cu consumatorii–turiști |
Platon Nicolae, Zaporojan Felicia, Cabac Elena |
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei |
2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-58-8. |
Disponibil online 15 February, 2022. Descarcări-22. Vizualizări-390 |
Renewal of Moldova's tourism industry based on current global trends |
Vinocurova Marina1, Sorochin Serafima2, Sava Lilia2, Gujuman Lucia2 |
1 International Institute of Management IMI-NOVA, 2 Technical University of Moldova |
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere |
Vol.40. 2021. Iași, România. ISBN 978-606-685-831-1. |
Disponibil online 15 December, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-366 |
Semnificația turismului pentru economia țărilor |
Costea Dumitru1, Gurgui Amalia2 |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-41. Vizualizări-679 |
Locul şi rolul festivalurilor în promovarea şi valorificarea potenţialului turistic din raionul Cahul |
Mihailuc Olesea, Noni Ludmila, Crestenco Natalia, Gîrneţ Slavic |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice” |
Nr. 1(9) / 2013 / ISSN 1875-2723 |
Disponibil online 8 October, 2015. Descarcări-99. Vizualizări-1295 |
Aspects of domestic tourism marketing management |
Iachim Alexandru, Gherman Olimpiu |
Free International University of Moldova |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-3603-7-1. |
Disponibil online 11 January, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-132 |
Branding of tourism destination in promotion of tourism services |
Trifonova Larisa1, Favia Francesco2 |
1 Moldova State University, |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2022. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-62-488-6. |
Disponibil online 6 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-42 |
Organizarea și promovarea formelor de turism în Republica Moldova |
Lupașco Olga, Onoi Mihail |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice |
Ediția 24. 2021. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-3182-7-3. |
Disponibil online 4 July, 2022. Descarcări-20. Vizualizări-406 |
Repere manageriale și analiză sistemico-structurală a turismului internațional |
Balan Igor, Barcari Igor, Gherman Olimpiu |
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration |
Ediţia a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3527-8-9. |
Disponibil online 23 January, 2023. Descarcări-19. Vizualizări-272 |
Analiza comportamentului consumatorului de servicii turistice |
Vichilu Daniel, Movilă Irina |
Interuniversitaria |
Ediția 16. 2020. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-248-1. |
Disponibil online 7 December, 2020. Descarcări-181. Vizualizări-856 |
Asigurarea viabilității economico-manageriale a zonelor rurale din Republica Moldova prin prioritizarea turismului vinului |
Petelca Oleg |
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE |
2018. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-50-215-3. |
Disponibil online 10 July, 2021. Descarcări-6. Vizualizări-282 |
Состояние и динамика развития рынка международных туристических услуг Одесского региона Украины |
Uhanova I., Kozak Iurii |
Vector European |
Nr. 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X |
Disponibil online 9 June, 2019. Descarcări-3. Vizualizări-652 |
Branding of tourism destination in promotion of tourism services |
Trifonova Larisa1, Favia Francesco2 |
1 Moldova State University, |
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale |
2022. Chişinau, Moldova. . |
Disponibil online 4 November, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-250 |
1-12 of 12