IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-12(12) pentru cuvîntul-cheie "tourist services"
Sigurarea calității produsului turistic în raport cu consumatorii–turiști
Platon Nicolae, Zaporojan Felicia, Cabac Elena
Sustenabilitatea: îmbunătățirea produselor destinate consumatorilor și planetei
2021. Chisinau, Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-58-8.
Disponibil online 15 February, 2022. Descarcări-22. Vizualizări-390
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Renewal of Moldova's tourism industry based on current global trends
Vinocurova Marina1, Sorochin Serafima2, Sava Lilia2, Gujuman Lucia2
1 International Institute of Management IMI-NOVA,
2 Technical University of Moldova
Dezvoltarea economico-socială durabilă a euroregiunilor şi a zonelor transfrontaliere
Vol.40. 2021. Iași, România. ISBN 978-606-685-831-1.
Disponibil online 15 December, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-366
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Semnificația turismului pentru economia țărilor
Costea Dumitru1, Gurgui Amalia2
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3.
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-41. Vizualizări-679
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Locul şi rolul festivalurilor în promovarea şi valorificarea potenţialului turistic din raionul Cahul
Mihailuc Olesea, Noni Ludmila, Crestenco Natalia, Gîrneţ Slavic
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Științe economice”
Nr. 1(9) / 2013 / ISSN 1875-2723
Disponibil online 8 October, 2015. Descarcări-99. Vizualizări-1295
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspects of domestic tourism marketing management
Iachim Alexandru, Gherman Olimpiu
Free International University of Moldova
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-3603-7-1.
Disponibil online 11 January, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-132
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Branding of tourism destination in promotion of tourism services
Trifonova Larisa1, Favia Francesco2
1 Moldova State University,
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale
2022. Chişinau, Moldova. ISBN 978-9975-62-488-6.
Disponibil online 6 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-42
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Organizarea și promovarea formelor de turism în Republica Moldova
Lupașco Olga, Onoi Mihail
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice
Ediția 24. 2021. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-3182-7-3.
Disponibil online 4 July, 2022. Descarcări-20. Vizualizări-406
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Repere manageriale și analiză sistemico-structurală a turismului internațional
Balan Igor, Barcari Igor, Gherman Olimpiu
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration
Ediţia a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3527-8-9.
Disponibil online 23 January, 2023. Descarcări-19. Vizualizări-272
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Analiza comportamentului consumatorului de servicii turistice
Vichilu Daniel, Movilă Irina
Interuniversitaria
Ediția 16. 2020. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-248-1.
Disponibil online 7 December, 2020. Descarcări-181. Vizualizări-856
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Asigurarea viabilității economico-manageriale a zonelor rurale din Republica Moldova prin prioritizarea turismului vinului
Petelca Oleg
Asigurarea viabilităţii economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condiţiile integrării în UE
2018. Balti, Republic of Moldova. ISBN 978-9975-50-215-3.
Disponibil online 10 July, 2021. Descarcări-6. Vizualizări-282
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Состояние и динамика развития рынка международных туристических услуг Одесского региона Украины
Uhanova I., Kozak Iurii
Vector European
Nr. 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X
Disponibil online 9 June, 2019. Descarcări-3. Vizualizări-652
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Branding of tourism destination in promotion of tourism services
Trifonova Larisa1, Favia Francesco2
1 Moldova State University,
Paradigme moderne în dezvoltarea economiei naționale și mondiale
2022. Chişinau, Moldova. .
Disponibil online 4 November, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-250
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-12 of 12