IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "Finlanda"
Caracteristicile sistemului educațional din Finlanda: impactul asupra vieții sociale
Dasman El-Fahel, Roşca Ludmila
Relaţii internaţionale. Plus
Nr. 2(20) / 2021 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393
Disponibil online 27 December, 2021. Descarcări-42. Vizualizări-419
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sistemul de învățământ finlandez în comparație cu sistemul de învățământ autohton
Pleşca Valeriu
Fizica şi tehnologiile moderne
Ediția a 22-a. 2016. Chișinău, Republica Moldova. .
Disponibil online 16 May, 2022. Descarcări-56. Vizualizări-480
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stratagema propagandei sovietice în „războiul de iarnă” cu Finlanda
Şişcanu Daniela
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 1(40) / 2016 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687
Disponibil online 3 May, 2016. Descarcări-8. Vizualizări-853
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
RASS Moldovenească – o altă carelie sovietică în planurile cominterniste ale Rusiei (1924)
Şişcanu Ion
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 4(35) / 2014 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687
Disponibil online 27 January, 2015. Descarcări-28. Vizualizări-2061
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conceptul de frontieră în presa din Rusia. Cazul frontierei dintre Rusia și Finlanda în regiunea Leningrad
Găvăneci Maria
Managementul politicilor de securitate al Uniunii Europene în Europa de Sud-Est
2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-56-444-1.
Disponibil online 25 January, 2018. Descarcări-10. Vizualizări-579
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5