IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-13(13) pentru cuvîntul-cheie "reclamă"
Language learning at advanced levels and translation
Cameneva Zinaida1, Eşanu Nadejda2, Istratii Teodora1
1 Free International University of Moldova,
2 Moldova State University
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 1. 2016. Chişinău. ISBN 978-9975-71-790-8.
Disponibil online 6 September, 2021. Descarcări-3. Vizualizări-641
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delimitări conceptuale ale terminologiei publicitare ecologice
Motreniuc Diana
De la monem la text: reconfigurări lingvistice și practici didactice
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-62-503-6.
Disponibil online 15 December, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-86
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eficientizarea mediului de reclamă în Republica Moldova
Ghiţiu Lilia
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice
Nr. 1 / 2012 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630
Disponibil online 25 November, 2014. Descarcări-6. Vizualizări-831
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Discursul publicității în postmodernism: Jean Baudrillard
Butnariu Nutu
Şcoala internaţională de metodologie în ştiinţele socioumane
Ediția a 5-a. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-159-95-1.
Disponibil online 25 July, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-104
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicitatea TV a medicamentelor OTC în viziunea publicului
Dogotari Liliana
Farmacia etică: istorie, realităţi şi perspective.
2018. Chișinău. ISBN 978-9975-3159-5-1.
Disponibil online 19 March, 2021. Descarcări-40. Vizualizări-478
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări teoretice privind domeniul publicității
Boricean Veronica
International Conference of Young Researchers
Ediția 7. 2009. Chişinău. ISBN 978-9975-70-901-9.
Disponibil online 4 June, 2021. Descarcări-5. Vizualizări-306
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Publicitatea prin prisma drepturilor de autor și conexe
Rusu Eugeniu
Intellectus
Nr. 1-2 / 2020 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087
Disponibil online 6 August, 2020. Descarcări-26. Vizualizări-625
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategii de promovare a produselor industriale
Stratulat Iurie, Bulgac Olesea
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Volumul I. 2017. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-544-2.
Disponibil online 12 April, 2019. Descarcări-43. Vizualizări-674
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Limbajul reclamelor pentru copii: particularizări, interpretări
Hobjilă Angelica
Limba română actuală: Normă şi diversitate stilistică
2018. Chișinău. .
Disponibil online 30 June, 2019. Descarcări-41. Vizualizări-746
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Abordări contemporane privind comportamentul consumatorilor și modele de investigare a influenței reclamei asupra comportamentului consumatorului
Burbulea Rodica, Dombrovschi Ina
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration
Ediția 4, Vol.1. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3527-0-3.
Disponibil online 28 April, 2022. Descarcări-67. Vizualizări-465
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Femeia consumată și femeia care consumă. Două paradoxuri gastronomice în România interbelică
Parfentie Raluca
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 1(48) / 2018 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687
Disponibil online 14 May, 2018. Descarcări-30. Vizualizări-909
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Funcții ale paratextului în pamfletul publicistic
Ferafontov Ana
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Nr. 10(140) / 2020 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009
Disponibil online 2 February, 2021. Descarcări-5. Vizualizări-471
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conceptul şi istoria evoluţiei reclamei sociale
Buzdugan Adriana
Studii Economice
Nr. 1 / 2014 / ISSN 1857-226X
Disponibil online 22 October, 2016. Descarcări-53. Vizualizări-812
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-13 of 13