Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-4(4) pentru cuvîntul-cheie "tourist market"
Promovarea produselor turistice pe piața turistică din Republica Moldova prin intermediul platformei online |
Sarsaman Daniel, Grosu Maria |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice |
Ediția 24. 2021. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-3182-7-3. |
Disponibil online 4 July, 2022. Descarcări-29. Vizualizări-364 |
Oportunitatea valorificării afacerilor de francizing în industria ospitalității Republicii Moldova |
Tabarcea Ala, Ţurcanu Olesea |
Development of sustainable tourism: actualities and opportunities |
2022. . ISBN (pdf) 978-9975-62-502-9 (PDF). |
Disponibil online 21 February, 2023. Descarcări-12. Vizualizări-236 |
Analiza pieţei pre- şi post pandemie |
Stihari Marina, Grosu Maria |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice |
Ediția 25. 2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-68-456-9 (PDF).. |
Disponibil online 20 June, 2022. Descarcări-29. Vizualizări-352 |
Particularităţile dezvoltării turismului pe piaţa Republicii Moldova |
Rotaru Selina, Onoi Mihail |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice |
Ediția 25. 2022. Chişinău. ISBN (pdf) 978-9975-68-456-9 (PDF).. |
Disponibil online 20 June, 2022. Descarcări-10. Vizualizări-294 |
1-4 of 4