IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-6(6) pentru cuvîntul-cheie "logo"
Algoritmul formării unui brand
Remarciuc Iulia
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-589-3.
Disponibil online 30 March, 2020. Descarcări-55. Vizualizări-653
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Brand-urile autohtone. Dincolo de identitate vizuală
Guţu Laura, Budurin-Furculiţă Cristina
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-75-927-4.
Disponibil online 17 November, 2018. Descarcări-61. Vizualizări-711
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Quelques reflexions sur les identités visuelles et les medias moldaves: les logotypes et les styles graphiques des entreprises et compagnies les plus importantes de la Republique de Moldova
Coşciug Angela
Université d'État "Alecu Russo" de Balti
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară
Nr. 2 / 2011 / ISSN 1857-4149
Disponibil online 10 April, 2014. Descarcări-0. Vizualizări-1250
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geneza designului idustrial și minimalismul
Vleju Diana
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-632-6.
Disponibil online 2 July, 2020. Descarcări-3. Vizualizări-417
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Studiu de caz privind realizarea materialelor publicitare cu ajutorul imprimantelor 3D
Enescu Daniela Stefania
Creativitate. Tehnologie. Marketing
IV. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-45-987-7.
Disponibil online 5 December, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-74
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tendințe noi în designul identității corporative
Malacili Cristina, Ghencea Cristina
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6.
Disponibil online 30 May, 2023. Descarcări-2. Vizualizări-181
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-6 of 6