Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "marketing."
Производство экологически чистой продукции как приоритетное направление развития рынка продовольствия |
Companeeţ Maria, Podari Elena |
Славянский университет, Республика Молдова |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Editia 8. 2022. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-3526-4-2.. |
Disponibil online 7 February, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-239 |
Маркетинговое языкознание как новый формат лингвистики цифрового общества |
Halina Natalia |
Limbaj şi context. Revista internaţională de lingvistică, semiotică şi ştiinţă literară |
Nr. 2 / 2011 / ISSN 1857-4149 |
Disponibil online 9 April, 2014. Descarcări-7. Vizualizări-893 |
Motoare de căutare a informaţiei |
Gherciu Pavel, Mațarin Vlaicu, Ghimp Mihail, Muntean Dorian, Istrati Daniela |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor |
Vol.1. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-699-9. |
Disponibil online 28 June, 2021. Descarcări-22. Vizualizări-418 |
Componența curativă a textilelor tradiționale – suport al tehnicilor de marketing în dezvoltarea rurală |
Grădinaru Natalia |
Revista de Etnologie şi Culturologie |
Nr. 22 / 2017 / ISSN 1857-2049 /ISSNe 2537-6152 |
Disponibil online 12 February, 2018. Descarcări-11. Vizualizări-739 |
Turismul cultural ca formă de valorificare a patrimoniului cultural |
Chiriac Lilia, Grunzu Tatiana |
Technical University of Moldova |
Competitiveness and sustainable development |
Editia 3. 2021. Chișinău. ISBN 978-9975-45-739-2 (PDF). |
Disponibil online 9 December, 2021. Descarcări-40. Vizualizări-558 |
1-5 of 5