Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "marketing relațional"
Consolidarea strategiei concurențiale a companiei prin intermediul marketingului relațional |
Pascari Ludmila, Ceaicovschii Alexandr |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii |
Vol.5. 2020. Chişinău. . |
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-45. Vizualizări-549 |
Strategii inteligente de marketing sustenabil pentru segmentarea pieței consumatorilor |
Hămuraru Maria, Cojocaru Alina |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării) |
Nr. 11(02) / 2022 / ISSN 2587-4446 /ISSNe 2587-4454 |
Disponibil online 14 November, 2022. Descarcări-1. Vizualizări-380 |
Marketingul lateral o nouă paradigmă a marketingului modern |
Chiriac Lilia |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor |
Vol.3. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-249-6. |
Disponibil online 30 May, 2023. Descarcări-6. Vizualizări-159 |
1-3 of 3