IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-20(27) pentru cuvîntul-cheie "special educational requirements"
Incluziunea socială a preșcolarilor cu cerințe educaționale speciale în contextul valorificării parteneriatului grădiniță-familie
Mîsliţchi Valentina, Saviuc Elena
Tradiţie şi inovaţie în educaţie
Vol. I. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-289-2.
Disponibil online 11 February, 2020. Descarcări-152. Vizualizări-1022
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mediul educațional incluziv ca oportunitate de promovare a drepturilor copilului cu CES
Stratan Valentina
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.2. 2022. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-178-9.
Disponibil online 4 April, 2022. Descarcări-26. Vizualizări-424
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Specificul integrării în România
Ranga Mariana
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali
2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-570-0..
Disponibil online 19 April, 2022. Descarcări-12. Vizualizări-244
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul educației fizice pentru recuperarea și integrarea copiilor cu cerinţe de educaţie specială în învățământul de masă
Ursu Iuliana-Andreea1, Triboi Vasile2
Sport. Olimpism. Sănătate
Ediția 5. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-131-98-8.
Disponibil online 12 October, 2021. Descarcări-10. Vizualizări-452
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The relationship between emotional intelligence and communication style in children with special educational requirements
Ciobanu Adriana, Pîrvan Mariana
Journal of Romanian Literary Studies
Nr. 32 / 2023 / ISSN 2248-3004
Disponibil online 12 September, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-166
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul individualizării procesului educațional prin adaptări curriculare pentru dezvoltarea comunicării la copiii cu dificultăți de învățare
Druguș Olga
Inovaţii în sistemul naţional de evaluare a rezultatelor învăţării
2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-46-694-3.
Disponibil online 20 March, 2023. Descarcări-21. Vizualizări-251
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Problema dezvoltării imaginii de sine la copiii cu tulburări de limbaj
Maximciuc Victoria, Purcaru Gheorghe-Ionuț
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții
2021. . ISBN 978-9975-46-558-8..
Disponibil online 5 May, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-359
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Servicii specializate în promovarea educației incluzive și asigurarea dreptului la educație de calitate pentru toți copiii
Stratan Valentina
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții
2021. . ISBN 978-9975-46-558-8..
Disponibil online 4 May, 2022. Descarcări-2. Vizualizări-390
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Особенности учебной деятельности школьников с особыми образовательными потребностями в инклюзивном классе
Iarovaia Alina
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
Interuniversitaria
Ediția 07, Vol.2. 2012. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-50-078-4.
Disponibil online 18 June, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-336
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Activitățile extrașcolare – prilej de activizare și de dezvoltare a creativității elevilor cu cerințe educaționale speciale (în baza activității Centrului Republican pentru Copii și Tineret ARTICO)
Cojocaru Galina
Educația și învățământul extrașcolar în Republica Moldova: statu quo și perspective
2023. Chişinău. .
Disponibil online 14 July, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-131
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Repere în abordarea copiilor cu cerințe educaționale speciale
Georgescu Maria
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1.
Disponibil online 30 April, 2022. Descarcări-45. Vizualizări-765
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Integrarea copiilor cu CES în cadrul activităților practice
Sacaliuc Nina
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4. 2018. Bălți. ISBN 978-9975-3276-1-9.
Disponibil online 14 April, 2021. Descarcări-98. Vizualizări-521
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tehnologii informaționale și comunicaționale pentru elevii cu cerințe educaționale specialе
Cernei Andriana
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4. 2018. Bălți. ISBN 978-9975-3276-1-9.
Disponibil online 14 April, 2021. Descarcări-22. Vizualizări-438
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Incluziunea elevilor cu cerințe educaționale speciale
Pădurariu Andreea
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
Disponibil online 28 December, 2020. Descarcări-59. Vizualizări-585
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rolul terapiei ocupaționale în educația incluzivă
Banu Liliana
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 3-a. 2020. Bălți. ISBN 978-9975-3422-5-4.
Disponibil online 28 December, 2020. Descarcări-87. Vizualizări-691
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evaluarea dificultăților de autocontrol emoțional la copii cu cerințe educaționale speciale
Cotos (Pelevaniuc) Ludmila
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 6. 2021. Bălți, Republica Moldova. ISBN 978-9975-161-01-5.
Disponibil online 16 March, 2022. Descarcări-12. Vizualizări-272
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dezvoltarea comunicării la elevii cu cerințe educaționale speciale prin activități de educație fizică – jocuri dinamice
Cebotaru Nina
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.1. 2020. Chişinău. ISBN 978-9975-46-450-5.
Disponibil online 21 December, 2020. Descarcări-11. Vizualizări-400
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Focus pe relaționarea elevilor in sistemul educațional general din perspectiva abordărilor societale
Furdui Emilia, Grosu Rodica
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Nr. 4(61) / 2020 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432
Disponibil online 11 December, 2020. Descarcări-14. Vizualizări-549
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toleranța cadrelor didactice ca factor de motivare în integrarea copiilor cu cerințe educaționale speciale
Georgescu Maria12
Educația în contextul provocărilor societale: paradigme, inovații, transfer tehnologic
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-46-822-0.
Disponibil online 19 January, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-92
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aspecte practice ale metodei floortime în activitatea cu copilul cu dizabilitate intelectuală
Petrașcu Irina, Gîncotă Ecaterina
Revista de Neurologie si Psihiatrie a Copilului si Adolescentului din Romania
Nr. 3(R) / 2022 / ISSN 2068-8040
Disponibil online 25 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-58
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-20 of 27