IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "proces de predare"
Beneficiile învățării digitale față de metodele tradiționale de educație
Lazăr Alina Ștefania
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1. 2022. Chişinău. ISBN 978-9975-76-382-0..
Disponibil online 29 April, 2022. Descarcări-4. Vizualizări-275
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De la Flipped Classroom spre Flipped Learning: o evoluție conceptuală iminentă în contextul pandemic
Botnari Doina
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Nr. 1(131) / 2022 / ISSN 1810-6455
Disponibil online 2 March, 2022. Descarcări-6. Vizualizări-257
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Formarea de competențe – o direcție de dezvoltare a educației contemporane
Hadîrcă Maria1, Iarovoi Rodica2
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(155) / 2022 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 9 June, 2022. Descarcări-54. Vizualizări-438
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Management of the internships – strenghts and weakness
Carauș Irina
Moldova State University
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Nr. 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025
Disponibil online 30 September, 2019. Descarcări-2. Vizualizări-669
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Strategia valorificării competenţelor muzicale: aspecte metodologice
Crişciuc Viorica
Educaţia artistică: realizările trecutului şi provocările prezentului.
2015. Chişinău. ISBN 978-9975-52-196-3.
Disponibil online 16 August, 2021. Descarcări-20. Vizualizări-283
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5