Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-20(59) pentru cuvîntul-cheie "marketing"
Securitate economică prin diminuarea riscului: aplicarea arborelui de decizie |
Coreţchi Boris, Nirean Elena |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii |
Vol.5. 2020. Chişinău. . |
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-43. Vizualizări-541 |
Impactul factorilor variațiilor interculturale globale în elaborarea strategiei de marketing |
Hămuraru Maria, Zaharco Viorelia |
Problemele socioeconomice ale Republicii Moldova: reflecții, sugestii |
Vol.5. 2020. Chişinău. . |
Disponibil online 30 December, 2020. Descarcări-57. Vizualizări-701 |
Strategii de promovare prin intermediul brandingului în domeniul asigurărilor |
Bulat Veronica |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Editia 6, Vol.2. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-115-4. |
Disponibil online 13 January, 2021. Descarcări-37. Vizualizări-495 |
Estimarea pieței de desfacere a vinului the estimation of wine market |
Mogîldea Sergiu |
Ştiinţă, educaţie, cultură |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-091-1. |
Disponibil online 4 August, 2020. Descarcări-22. Vizualizări-620 |
Marketingul – supus criticilor de ansamblu |
Udrescu Mircea, Coderie Constantin |
Analele Institutului Naţional de Cercetări Economice |
Nr. 1 / 2020 / ISSN 1857-3630 /ISSNe 1857-3630 |
Disponibil online 31 December, 2020. Descarcări-45. Vizualizări-624 |
Full –cycle production as a factor of stability of production, high quality and efficient product policy |
Ghenova Svetlana, Prociuc Natalia |
Comrat State University |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei |
Vol.1. 2016. Cahul. ISBN 978-9975-914-90-1. |
Disponibil online 26 March, 2021. Descarcări-1. Vizualizări-374 |
Arta decorarii vitrinelor |
Spatari Dumitrita |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor |
Vol.2. 2019. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-589-3. |
Disponibil online 28 March, 2020. Descarcări-20. Vizualizări-553 |
Impactul marketingului și comunicării asupra pieței muncii |
Lazari Silvia |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-22. Vizualizări-732 |
Digital transformation of business in the context of sustainable development |
Ţurcan Rina, Ţurcan Iuliu |
Technical University of Moldova |
EU: Building links to Eastern Partnership Countries |
Ediția 1. 2023. Chişinău. ISBN 978-9975-175-46-3. |
Disponibil online 5 January, 2024. Descarcări-2. Vizualizări-94 |
Extinderea conceptului de marketing în educație |
Mihăilă Lucia |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice. |
Vol.18, Partea 2. 2019. Chișinău. ISBN 978-9975-46-235-8. |
Disponibil online 3 June, 2021. Descarcări-66. Vizualizări-518 |
Реализация проекта «Business pentru IT» в КГУ |
Ciabanova Natalia, Sibova Oliga |
Комратский государственный университет |
Проблемы и вызовы экономики региона в условиях глобализации |
Vol.1. 2020. Comrat, Republica Moldova. ISBN 978-9975-83-116-1. |
Disponibil online 12 January, 2021. Descarcări-0. Vizualizări-390 |
Studying the consumer’s behavior in the buying decision process |
Guzun Stela |
Free International University of Moldova |
EcoSoEn |
Nr. 1-2 / 2021 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X |
Disponibil online 9 September, 2021. Descarcări-35. Vizualizări-443 |
Team management and its role in increasing the performance of the organization in the Republic of Moldova |
Guzun Stela, Robu Elena |
Free International University of Moldova |
EcoSoEn |
Nr. 1-2 / 2021 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X |
Disponibil online 9 September, 2021. Descarcări-21. Vizualizări-491 |
Marketingul educațional online prin prisma creșterii atractivității și consolidării imaginii universității |
Belostecinic Grigore, Jomir Eudochia |
Economica |
Nr. 3(125) / 2023 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 4 December, 2023. Descarcări-5. Vizualizări-130 |
Strategii de marketing specifice poziţionării produselor pe piaţă |
Aricova Liubov |
Economica |
Nr. 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136 |
Disponibil online 13 August, 2019. Descarcări-91. Vizualizări-923 |
Aspects of domestic tourism marketing management |
Iachim Alexandru, Gherman Olimpiu |
Free International University of Moldova |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-3603-7-1. |
Disponibil online 11 January, 2024. Descarcări-4. Vizualizări-115 |
Implication of clients and communication of consumer's values, publicity and PR within organization |
Guzun Stela |
Free International University of Moldova |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2023. Chişinău. ISBN 978-9975-3603-7-1. |
Disponibil online 11 January, 2024. Descarcări-7. Vizualizări-140 |
Aspecte privind dezvoltarea competitivității produselor nelemnoase ale pădurii în cadrul Întreprinderii pentru Silvicultură Chișinău |
Boaghie Dionisie, Boaghie Cezara |
Conservarea diversităţii biologice – o şansă pentru remedierea ecosistemelor |
2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-72-585-9. |
Disponibil online 9 November, 2021. Descarcări-9. Vizualizări-397 |
Poziţionarea în marketing – interpretarea abordărilor de bază |
Remeșovschi Natalia |
Intellectus |
Nr. 1 / 2023 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 |
Disponibil online 30 July, 2023. Descarcări-26. Vizualizări-162 |
Teoriile antreprenoriatului și ale factorilor de producție |
Petracov Igor |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor |
Vol.2. 2014. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-310-3. |
Disponibil online 27 June, 2023. Descarcări-0. Vizualizări-110 |
1-20 of 59