IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "school inclusion"
Supradotarea din perspectiva incluziunii școlare
Chiciuc Constantin
Provocări şi oportunităţi în educaţie
2018. Cahul, Republica Moldova. ISBN 978-9975-88-054-1.
Disponibil online 19 December, 2022. Descarcări-10. Vizualizări-178
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Educația incluzivă - educație de calitate pentru toți
Parascan Iulia-Andreea1, Volmer Dumitru-Daniel2
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4. 2018. Bălți. ISBN 978-9975-3276-1-9.
Disponibil online 17 April, 2021. Descarcări-25. Vizualizări-361
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Implicarea școlii și familiei în incluziunea școlară a copiilor cu tulburări de spectru autist (TSA)
Vrabie Silvia
Educația privind drepturile copilului: experiențe și perspective în învățământul preșcolar și primar
2022. Chişinău. ISBN 978-9975-46-617-2.
Disponibil online 26 October, 2022. Descarcări-51. Vizualizări-324
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Școala incluzivă – o necesitate în educaţia actuală
Enuca Eugenia
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5. 2022. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-382-0.
Disponibil online 11 May, 2022. Descarcări-21. Vizualizări-346
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stabilitatea comportamentală a copiilor cu dizabilităţi mintale ușoare, implicaţi în diferite modele educaţionale
Bucun Nicolae1, Chiperi Nadejda2
Univers Pedagogic
Nr. 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470
Disponibil online 2 January, 2019. Descarcări-10. Vizualizări-777
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5