IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afișare rezultate

SM ISO690:2012
Afisarea articolelor 1-5(5) pentru cuvîntul-cheie "fenomene"
Particularități pentru formarea continuă în promovarea sănătății asistenților medicali
Baroncea Angela, Grejdean Tudor
Buletinul Academiei de Ştiinţe a Moldovei. Ştiinţe Medicale
Nr. 3(77) / 2023 / ISSN 1857-0011
Disponibil online 15 December, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-68
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metodologia cunoaşterii lumii în profunzime reflectată în opera eminesciană
Holban Ion
Fizica şi Tehnologiile Moderne
Nr. 3-4(67-68) / 2019 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349
Disponibil online 25 December, 2019. Descarcări-9. Vizualizări-731
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Semne și simboluri astronomice în arealul de cultură românesc
Holban Ion1, Olenici Dimitrie2
Fizica şi Tehnologiile Moderne
Nr. 3-4(63-64) / 2018 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349
Disponibil online 8 January, 2019. Descarcări-75. Vizualizări-1120
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aplicarea și impactul științelor reale în domeniul telecomunicații
Popov Natalia
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-356-1..
Disponibil online 12 November, 2021. Descarcări-2. Vizualizări-335
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valenţe formative ale abordării interdisciplinare în contextul predării disciplinei geografie
Mihailov Zinaida
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2. 2018. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-76-230-4.
Disponibil online 19 February, 2020. Descarcări-20. Vizualizări-628
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5