IBN
Închide
Selectează perioada
Print PDF

Prezenţa autorilor din străinătate în revista Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării)

Afisarea articolelor: 1-10(10)
2023
1. ARDELEAN, F., Universitatea din Oradea, România Fervorile și limitele creativității în jurnalism. Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării). 2023, nr. 11(02), 116-110. ISSN 2587-4446 ISSNe 2587-4454.
2. DAHAN, I., Universitatea de Stat din Moldova, Moldova, Republica The degree of influence of the school newspaper on the student’s personal expression. Israeli experiment. Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării). 2023, nr. 11(01), 83-76. ISSN 2587-4446 ISSNe 2587-4454.
3. DAVYDENKO, N., Национальный университет биоресурсов и природопользования Украины, Ucraina, BURIAK, A., Национальный университет биоресурсов и природопользования Украины, Ucraina Information component of ensuring the enterprise financial security. Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării). 2023, nr. 11(02), 44-39. ISSN 2587-4446 ISSNe 2587-4454.
4. MOCANU, N., dr., NOVYTSKA, O., State Tax University Irpin, Ucraina, DAVYDENKO, M., State Tax University Irpin, Ucraina The current state of environmental taxation in Ukraine. Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării). 2023, nr. 11(02), 51-45. ISSN 2587-4446 ISSNe 2587-4454.
5. PRISAC, I., dr., POP, I., Universitatea Emanuel din Oradea, România, FAGADAR, C., Universitatea Emanuel din Oradea, România A transdisciplinary approach of the energy security in Eastern Europe in the context of the russian-ukrainian war. Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării). 2023, nr. 11(02), 32-24. ISSN 2587-4446 ISSNe 2587-4454.
6. POPA, A., Universitatea de Studii Europene din Moldova, Moldova, Republica Cadrul legal - factor determinant în implementarea și promovarea audiovizualului. Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării). 2023, nr. 11(01), 112-107. ISSN 2587-4446 ISSNe 2587-4454.
7. YATSKO, M., ГВУЗ «Ужгородский национальный университет», Ucraina, LEVKULYCH, V., ГВУЗ «Ужгородский национальный университет», Ucraina, SHEVERIA, Y., ГВУЗ «Ужгородский национальный университет», Ucraina Information technologies in professional accounting and taxation within the context of Ukraine’s economic digitalization. Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării). 2023, nr. 11(02), 109-101. ISSN 2587-4446 ISSNe 2587-4454.
8. ZAVALII, T., Житомирский государственный технологический университет, Ucraina, ZHALINSKA, I., Житомирский государственный технологический университет, Ucraina Phubbing phenomenon: contemporary discourse in the digital world and social responsibility of marketing. Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării). 2023, nr. 11(02), 15-3. ISSN 2587-4446 ISSNe 2587-4454.
2022
9. BULAT, V., dr., GOGU, E., Universitatea Creştină „Dimitrie Cantemir“, România Promotion of the brand policy of the economic entity considering its economic-financial situation. Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării). 2022, nr. 11(02), 32-24. ISSN 2587-4446 ISSNe 2587-4454.
10. PODARU, D., Universitatea din Bucureşti, România Poziționarea simbolică a universului ceasurilor de lux în contextul social contemporan. Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe economice și ale comunicării). 2022, nr. 11(02), 90-85. ISSN 2587-4446 ISSNe 2587-4454.
 
 

1-10 of 10