IBN
Close
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2010
Fondatori
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
Tirajul revistei   50
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-18 18:56
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1(V) / 2014  (2 din 2)5    
 2014  (2 din 2)10    
Nr. 2(V)(280) 5
Nr. 1(V) 5
 2013  (2 din 2)10    
Nr. 2 5
Nr. 1 5
 2012  (2 din 2)14    
Nr. 2 8
Nr. 1 6
 2011  (2 din 2)17    
Nr. 2 11
Nr. 1 6
 2010  (2 din 2)14    
Nr. 2 7
Nr. 1 7
imagine

pISSN: 1857-0763
Glotodidactica
Glotodidactica. Biannual Journal of Applied Linguistics
Categoria:
  • C (21.07.2014-21.07.2015)
  • C (27.06.2013-27.06.2014)

Revista semetrială Glotodidactica este susţinută de Asociaţia Profesorilor de Limbă Franceză din Republica Moldova.

Revista publică materiale în limbile română, franceză, engleză şi rusă. Materialele incluse în volum au fost recenzate prealabil. 

Ariile tematice ale reviste includ:

- glotodidactica ca ştiinţă pedagogică (concepţii de bază în glotodidactică, istoria constituirii teoriilor glotodidacticii, rolul factorului uman în glotodidactică, didactica limbii, bazată pe interese şi necesităţi, glotodidactica bazată pe particularităţile de vîrstă ale elevilor);

- didactica înţelegerii unei limbi (didactica înţelegerii unui text, predarea lecturii; înţelegerea ortografiei, ortoepiei, lexicului şi gramaticii textului; didactica înţelegerii unui discurs; înţelegerea laturilor sonoră, lexicală şi gramaticală ale discursului; rolul mijloacelor audio-vizuale în didactica înţelegerii unui discurs);

- didactica exprimării într-o limbă (didactica exprimării scrise, didactica exorimării orale);

- didactica evaluării: pedagogia erorii.


În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2010 - 2014
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcate
Articole651594634261
Volume1012677262
Total751721404523

Vizualizări   1089Descărcări   54

Conţinutul numărului de revistă

Psycholinguistic Strategies in Language Teaching 7-16
Trinca Lilia
Learners’ Motivation and Attitude in Video-Based Listening Comprehension Classes. The case study of Iranian Pre-Intermediate EFL Learners 17-24
Sarani Abdullah , Nezhad Arani Saieed Moslemi
Erzieherische Tendenzen im Schaffen von Karl May. Das Phänomen „Karl May“ 25-37
Niculcea Ecaterina
Les provocations lexicales dans les traductions roumaines du drame «Macbeth» 38-46
Marţole Daniela Maria
L’approche par compétences dans l’enseignement de la langue ukrainienne en VIIe classe (le thème «L’adverbe») 47-54
Tuniţcaia Marina