IBN
Close
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWZ
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2007
Tirajul revistei   400
Vizibilitate internațională >
Caracteristica articolelor >
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2019-06-13 22:22
Colegiul de redacţie >
Vizibilitatea autorilor >

Numere înregistrate

  2019  (1 din 4)
  2018  (2 din 4)
  2017  (2 din 4)
  2016  (2 din 4)
  2015  (2 din 4)
  2014  (2 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (4 din 4)
  2009  (4 din 4)
imagine

pISSN: 1857-2502
eISSN: 2537-6276
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Categoria:
  • B (2017.10.26-2021.10.26)
  • C (2013.10.31-2017.10.25)
  • C (2009.12.24-2013.10.30)

Bazele teoretice şi aplicative ale formării profesionale a psihologilor. Bazele teoretico-metodologice ale educaţiei. Mecanisme şi modalităţi ale impactului psihosocial şi mediatic asupra conştiinţei de masă.

Revista include informaţii din psihologia aplicată, psihologia dezvoltării, psihologia educaţiei, psihologia clinică, psihocorecţie şi psihoterapie, cercetări, sondaje, recomandări, sfaturi pentru părinţi, despre savanţii din Moldova şi despre realizările din psihologia aplicată, publicaţii noi etc.


Disponibil în IBN pentru perioada:
2009 - 2019
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZU
Articole3291128003775150
Volume31233671906
Total3601361675681
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei
Distribuirea autorilor în funcție de sex
Dinamica descărcărilor publicațiilor pe ani

Vizualizări   309Descărcări   55

Conţinutul numărului de revistă

Orientări teoretice privind studiul singurătății  la tineri

3-11
Plămădeală Victoria

Particularitățile manifestării timidității la adolescent

12-22
Ştefaneţ Diana

Nevoia de dezvoltare personală prin automotivare si autoeficacitate în profesia didactică

23-33
Vrabii Violeta

Unele aspecte ale inadaptarii adolescentilor contemporani la sarcinile scolaritatii

34-43
Caranfil Narcisa Gianina

Stimularea dezvoltării limbajului la copiii cu tulburarea de spectru autist

44-54
Maximciuc Victoria, Cenuşa Ina

Studiu competenței de self-management al  activității de învățare la studenți  

55-61
Laşcu Lilia

Problema obiectului reprezentării sociale: preocupări și soluții

62-68
Şleahtiţchi Mihail

Violența domestică asupra copiilor

69-76
Savca Lucia

Măsurarea nivelului de acceptare ale persoanelor cu dizabilități și familiilor acestora

77-82
Haraz Svetlana

Socio-professional aspects of work balance system approach

83-91
Zubenschi Mariana

Recenzie. Despre ”Tratatul de analiză structural a reprezentărilor sociale”.

92-95
Gonţa Victoria