IBN
Close
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXZ
ЗСЭ

Despre revistă
Cautare
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Vizibilitate internațională
Caracteristica articolelor
Limba de publicare
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-12 19:21
Colegiul de redacţie
Vizibilitatea autorilor

Numărul curent

  Nr. 1 / 2021  (1 din 4)15    CZU
 2021  (1 din 4)15    
Nr. 1(62) 15CZU
 2020  (4 din 4)54    
Nr. 4(61) 16CZU
Nr. 3(60) 12CZU
Nr. 2(59) 12CZU
Nr. 1(58) 14CZU
 2019  (4 din 4)47    
Nr. 4(57) 11CZU
Nr. 3(56) 10CZU
Nr. 2(55) 13CZU
Nr. 1(54) 13CZU
 2018  (4 din 4)48    
Nr. 4(53) 13CZU
Nr. 3(52) 11CZU
Nr. 2(51) 14CZU
Nr. 1(50) 10CZU
 2017  (4 din 4)41    
Nr. 4(49) 8CZU
Nr. 3(48) 10CZU
Nr. 2(47) 12CZU
Nr. 1(46) 11CZU
 2016  (4 din 4)56    
Nr. 4(45) 13CZU
Nr. 3(44) 13CZU
Nr. 2(43) 16CZU
Nr. 1(42) 14CZU
 2015  (4 din 4)65    
Nr. 4(41) 14CZU
Nr. 3(40) 19CZU
Nr. 2(39) 17CZU
Nr. 1(38) 15CZU
 2014  (4 din 4)45    
Nr. 37 14
Nr. 36 8
Nr. 35 10
Nr. 34 13
 2013  (4 din 4)47    
Nr. 33 12
Nr. 32 10
Nr. 31 13
Nr. 30 12
 2012  (4 din 4)41    
Nr. 29 9
Nr. 28 10
Nr. 27 11
Nr. 26 11
 2011  (4 din 4)39    
Nr. 25 10
Nr. 24 9
Nr. 23 8
Nr. 22 12
 2010  (4 din 4)43    
Nr. 21 15
Nr. 20 11
Nr. 19 7
Nr. 18 10
 2009  (4 din 4)47    
Nr. 17 10
Nr. 16 16
Nr. 15 12
Nr. 14 9
 2008  (4 din 4)65    
Nr. 13 11
Nr. 12 11
Nr. 11 22
Nr. 10 21
 2007  (4 din 4)45    
Nr. 9 15
Nr. 8 9
Nr. 7 9
Nr. 6 12
 2006  (4 din 4)40    
Nr. 5 11
Nr. 4 7
Nr. 3 10
Nr. 2 12
 2005  (1 din 4)11    
Nr. 1 11
imagine

pISSN: 1857-0224
eISSN: 1857-4432
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Journal of Psychology. Special Pedagogy. Social Work
Categoria:
  • B (19.04.2019-18.04.2023)
  • C (01.02.2018-31.01.2019)
  • C (26.05.2016-16.12.2016)
  • C (27.06.2013-25.05.2016)
  • C (30.04.2009-26.06.2013)

Revista ştiinţifică trimestrială „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” este o publicaţie ştiinţifică periodică de profil, menită să oglindească rezultatele cercetărilor tinerilor savanţi, precum şi investigaţiile fundamentale şi aplicative valoroase din domeniul psihologiei, psihopedagogiei, pedagogiei și asistenței sociale.

Revista apare trimestrial, cu un tiraj de 100 de exemplare, beneficiind de distribuire gratuită în mediul universitar şi în reţelele de biblioteci din ţară în varianta printată și fiind accesibilă și în variantă electronică pe pagina oficială a revistei.

Activitatea revistei este coordonată de către un Colegiu de redacţie în componenţa a 15 persoane, din care fac parte cercetători de la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău şi de la alte instituţii de învăţământ superior şi academice din ţară, precum şi din România, Ucraina, R. Belarus, Elveția.

Revista a fost fondată în noiembrie 2005 de către facultatea Psihologie și Psihopedagogie Specială, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău.

Revista este cu acces deschis (Electronic Open Access Journal)

Accesul Deschis la publicaţiile din revistă este susţinut de iniţiativele internaţionale de la Budapesta, Berlin şi Bethesda. În Republica Moldova, politica de stat în sfera ştiinţei şi inovării se realizează în baza Codului cu privire la Ştiinţă şi Inovare al Republicii Moldova, adoptat în anul 2004, care prevede garantarea accesului la informaţia ştiinţifică.

Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, fondatoarea revistei „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială”, susţine politica Accesului Deschis şi îşi asumă obligaţia de a oferi acces la publicaţia în cauză.

Revista „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” se declară publicaţie ştiinţifică cu Acces Deschis, fiind o alternativă pentru publicarea şi promovarea rezultatelor ştiinţifice în spaţiul universitar.

Publicarea articolelor elaborate este gratuită. Autorii vor respecta criteriile stabilite în Regulamentul cu privire la evaluarea şi clasificarea revistelor ştiinţifice, aprobat prin Hotărârea CSŞDT al AŞM nr. 196 din 18.10.2012 şi Ghidul privind perfectarea tezelor de doctorat şi a autoreferatelor, aprobat prin Hotărârea Comisiei de Atestare a CNAA, nr.AT03/11 din 23 aprilie 2009.


Prezenta autorilor din străinătate  

Publicațiile autorilor în WoS și/sau Scopus

123
1Banichuk Nikolay V.
Scopus Author ID - 35579940500
2Belostecinic Grigore Leon
Scopus Author ID - 57218206827
3Bondarevici Svetlana MaislavivWeb of Science ResearcherID - AAT-4933-2020
4Cazacu Daniela
Scopus Author ID - 53876821900
5Ciobanu Ana Grigore
Scopus Author ID - 57221797839
6Cobîleanscaia Larisa
Scopus Author ID - 57219595251
7Curteva Oxana
Scopus Author ID - 57103717700
8Diaconescu Liliana Veronica
Scopus Author ID - 14522266100
9Enachi Mihail Anton
Scopus Author ID - 35088135400
10Gaşper Lucia Vasile
Scopus Author ID - 57647826600
11Geru Ion Ion
Scopus Author ID - 6603107653
12Jeronen J. M.
Scopus Author ID - 26639470400
13Musteaţă Sergiu Gheorghe
Scopus Author ID - 26036215200
14Negură Petru Ion
Scopus Author ID - 35799998400
15Neittaanmaki Pekka
Scopus Author ID - 7004251871
16Ostrovschii Serghei Mihail
Scopus Author ID - 6603457148
17Tuovinen Tero T.
Scopus Author ID - 55332562400
18Ursachi Veaceslav Vladimir
Scopus Author ID - 7004456957

Autori cu ORCID

20212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062005
Total autori1356494942576843474135485655393512
cu ORCID116875836118558101064

Topul autorilor

Nr d/oNumele autoruluiNr articole
1 Racu Igor Ion47
2 Şleahtiţchi Mihail Nicolae36
3 Racu Iulia Igor35
4 Racu Jana Petru34
5 Losîi Elena 33
6 Jelescu Petru 23
7 Vîrlan Maria 20
8 Negură Ion Petru17
9 Listopad A. A.17
10 Mardarova I. K.15
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2005 - 2021
Clasificate
ÎnregistrateAccesateDescărcateCZUDOI
Articole74913735394462532230
Volume621213043840
Total811149484348465

Vizualizări   2059Descărcări   49

Conţinutul numărului de revistă

Formarea conştiinţei de sine în diferite situaţii sociale de dezvoltare 1-11
Racu Igor
Unele aspecte ale problematicii resurselor psihologice, pedagogice şi medicale de ameliorare a dezvoltării copiilor cu deficienţe mintale ereditare 12-22
Sprincean Mariana , Bucun Nicolae
Привязанность ребенка к матери и образ себя в раннем детстве 23-28
Avdeeva Natalia
Психолого-педагогические условия актуализации и умений 29-36
Jantikeev Serik
Aspectele psihologice a comunicării ca latură a maturităţii şcolare 37-44
Racu Jana
Corecţia psihologică ca metodă efecientă de influenţă asupra copiilor emoţional defavorizaţi 45-52
Perjan Carolina
Indici de diagnostic şi diferenţiere a copiilor cu reţinere în dezvoltarea psihică de natură deprivaţională 53-57
Ciobanu Adriana
Training-ul social-psihologic – procedeu de înlăturare a comportamentului deviant la preadolescenţi 58-64
Vîrlan Maria
Particularităţile sferei afectiv-volitive a elevilor de vârsta şcolară mică educaţi în diferite situaţii sociale de dezvoltare 65-72
Gîncota Natalia
Modelul tridirecţional de diminuare a comportamentelor agresive la preadolescenţi 73-98
Losîi Elena