IBN
Close
ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ

Despre revistă
Domenii de acreditare
Domenii ştiinţifice
Acces la textul integral
Anul fondării  2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Limba de publicare >
Ultima descărcare din IBN:
2017-08-12 08:41
Topul autorilor >
Colegiul de redacţie >
Vizibilitate internațională >

Numere înregistrate

  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (4 din 4)
  2009  (4 din 4)
  2008  (4 din 4)
  2007  (4 din 4)
  2006  (4 din 4)
  2005  (1 din 4)
imagine

pISSN: 1857-0224
eISSN: 1857-4432
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Categoria:
  • C (2018.02.01-2020.01.31)
  • C (2016.05.26-2016.12.16)
  • C (2013.06.27-2016.05.25)
  • C (2009.04.30-2013.06.26)

Revista ştiinţifică trimestrială „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” este o publicaţie ştiinţifică periodică de profil, menită să oglindească rezultatele cercetărilor tinerilor savanţi, precum şi investigaţiile fundamentale şi aplicative valoroase din domeniul psihologiei, psihopedagogiei, pedagogiei și asistenței sociale.

Revista apare trimestrial, cu un tiraj de 100 de exemplare, beneficiind de distribuire gratuită în mediul universitar şi în reţelele de biblioteci din ţară în varianta printată și fiind accesibilă și în variantă electronică pe pagina oficială a revistei.

Activitatea revistei este coordonată de către un Colegiu de redacţie în componenţa a 15 persoane, din care fac parte cercetători de la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău şi de la alte instituţii de învăţământ superior şi academice din ţară, precum şi din România, Ucraina, R. Belarus, Elveția.

Revista a fost fondată în noiembrie 2005 de către facultatea Psihologie și Psihopedagogie Specială, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău.

Revista este cu acces deschis (Electronic Open Access Journal)

Accesul Deschis la publicaţiile din revistă este susţinut de iniţiativele internaţionale de la Budapesta, Berlin şi Bethesda. În Republica Moldova, politica de stat în sfera ştiinţei şi inovării se realizează în baza Codului cu privire la Ştiinţă şi Inovare al Republicii Moldova, adoptat în anul 2004, care prevede garantarea accesului la informaţia ştiinţifică.

Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, fondatoarea revistei „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială”, susţine politica Accesului Deschis şi îşi asumă obligaţia de a oferi acces la publicaţia în cauză.

Revista „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” se declară publicaţie ştiinţifică cu Acces Deschis, fiind o alternativă pentru publicarea şi promovarea rezultatelor ştiinţifice în spaţiul universitar.

Publicarea articolelor elaborate este gratuită. Autorii vor respecta criteriile stabilite în Regulamentul cu privire la evaluarea şi clasificarea revistelor ştiinţifice, aprobat prin Hotărârea CSŞDT al AŞM nr. 196 din 18.10.2012 şi Ghidul privind perfectarea tezelor de doctorat şi a autoreferatelor, aprobat prin Hotărârea Comisiei de Atestare a CNAA, nr.AT03/11 din 23 aprilie 2009.


Disponibil în IBN pentru perioada:
2005 - 2017
ÎnregistrateAccesateDescărcate
Articole5621039421013
Volume491436661
Total6111183081074
Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Dinamica numărului de articole pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Numărul 3 (44) / 2016 Descarcă PDF
Vizualizări   366Descărcări   1Vizitatori unici   45

Conţinutul numărului de revistă

Cuprins/Content 5-6
Importanța comunicării în procesul educational 7-19
Dumitru Cristina
Методическая деятельность учителя как источник учебно- методических задач 20-31
Skvorţova S.
Подготовка студентов к созданию компьютерных игр для дошкольников 32-37
Мардарова И.
Studiul inteligenței emoționale la preadolescenții din diferite medii 38-46
Racu Iulia, Niculiță Dorina
Новые информационные технологии как средство улучшения качества подготовки студентов заочной формы обучения 47-56
Нестеренко В.
Адаптация будущих воспитателей дошкольных образовательных учреждений к условиям обучения в высшем учебном заведении 57-64
Листопад А.
Modalități de diminuare a violenței școlare la preadolescenți 65-79
Racu Igor, Ovanesov Cristina
Сущность феномена «здоровье» в научных исследованиях 80-86
Бедрань Р.
Analiza unor forme de manifestare a agresivității la preadolescenți din mediul urban și rural 87-95
Losîi Elena
Ancheta de evaluare a intereselor electorale a adolescenţilor (aeiea) și validarea ei 96-100
Jelescu Petru, Ciobanu Elvira
Спецкурс «Формирование профессиональной надежности будущих руководителей учебных заведений» как составляющая профессиональной подготовки 101-106
Визнюк В.
Rezistenţe şi bariere în calea trecerii la educaţia incluzivă 107-114
Chiperi Nadejda
Psycho-pedagogical peculiarities of mediator`s training: comparative analysis 115-122
Urusova Olena
Autorii noștri 131-132