IBN
Close

Institutul de Dezvoltare a Societatii Informationale EXPERT on-line ASMCNAA DISCUS projectIndicatori CDI

ABCDEFGHIJLMNOPQRSTUV
ЗСЭ
............................................................................................................................................................................................................................
Despre revistă
Titlul
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Domenii ştiinţifice
Anul fondării
2005
Fondatori
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
Tirajul revistei   100
Limba de publicare
Arhiva electronică disponibilă
01.2005 - 12.2017
Vizualizări    258
Vizitatori unici    4
Acces la textul integral
Acces deschis
Topul autorilor
Colegiul de redacţie
Colaborare internaţională
Prezenţa autorilor din străinătate

Numere înregistrate

  2017  (4 din 4)
  2016  (4 din 4)
  2015  (4 din 4)
  2014  (4 din 4)
  2013  (4 din 4)
  2012  (4 din 4)
  2011  (4 din 4)
  2010  (4 din 4)
  2009  (4 din 4)
  2008  (4 din 4)
  2007  (4 din 4)
  2006  (4 din 4)
  2005  (1 din 4)
imagine
pISSN: 1857-0224
eISSN: 1857-4432
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Categoria:
Volume înregistrate în IBN: 49
Articole înregistrate în IBN: 562
Disponibil în IBN pentru perioada: 2005 - 2017

Revista ştiinţifică trimestrială „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” este o publicaţie ştiinţifică periodică de profil, menită să oglindească rezultatele cercetărilor tinerilor savanţi, precum şi investigaţiile fundamentale şi aplicative valoroase din domeniul psihologiei, psihopedagogiei, pedagogiei și asistenței sociale.

Revista apare trimestrial, cu un tiraj de 100 de exemplare, beneficiind de distribuire gratuită în mediul universitar şi în reţelele de biblioteci din ţară în varianta printată și fiind accesibilă și în variantă electronică pe pagina oficială a revistei.

Activitatea revistei este coordonată de către un Colegiu de redacţie în componenţa a 15 persoane, din care fac parte cercetători de la Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău şi de la alte instituţii de învăţământ superior şi academice din ţară, precum şi din România, Ucraina, R. Belarus, Elveția.

Revista a fost fondată în noiembrie 2005 de către facultatea Psihologie și Psihopedagogie Specială, Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău.

Revista este cu acces deschis (Electronic Open Access Journal)

Accesul Deschis la publicaţiile din revistă este susţinut de iniţiativele internaţionale de la Budapesta, Berlin şi Bethesda. În Republica Moldova, politica de stat în sfera ştiinţei şi inovării se realizează în baza Codului cu privire la Ştiinţă şi Inovare al Republicii Moldova, adoptat în anul 2004, care prevede garantarea accesului la informaţia ştiinţifică.

Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă” din Chișinău, fondatoarea revistei „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială”, susţine politica Accesului Deschis şi îşi asumă obligaţia de a oferi acces la publicaţia în cauză.

Revista „Psihologie. Pedagogie Specială. Asistență socială” se declară publicaţie ştiinţifică cu Acces Deschis, fiind o alternativă pentru publicarea şi promovarea rezultatelor ştiinţifice în spaţiul universitar.

Publicarea articolelor elaborate este gratuită. Autorii vor respecta criteriile stabilite în Regulamentul cu privire la evaluarea şi clasificarea revistelor ştiinţifice, aprobat prin Hotărârea CSŞDT al AŞM nr. 196 din 18.10.2012 şi Ghidul privind perfectarea tezelor de doctorat şi a autoreferatelor, aprobat prin Hotărârea Comisiei de Atestare a CNAA, nr.AT03/11 din 23 aprilie 2009.


Dinamica articolelor în dependenţă de numărul autorilor
Dinamica numărului de articole pe domenii şi ani
Distribuirea autorilor revistei pe ţări
Periodicitatea de apariţie a numerelor revistei

Numărul 32 / 2013 Descarcă PDF

Conţinutul numărului de revistă

Instrumentele de analiză structurală a spaţiului reprezentaţional: schemele cognitive de bază 1-10
Şleahtiţchi Mihail
Психология воображения как методологическая проблема 11-27
Şraghina L.
Aptitudinile pedagogice – componentă a măiestriei profesionale la viitorii pedagogi 28-36
Trofăilă Lidia
Феномен государственно-общественного управления детским домом, как условие эффективной социализации детей-сирот 37-45
Tcaci Elena
Некоторые подходы формирования этноценностных ориентаций у воспитанников детских домов в условиях дополнительного образования 46-54
Томилин Лилиана
”Copilul care nu trebuie nimănui” - aspecte psihosociale 55-62
Ciobanu Elena, Pantea Oleg
Violenţa şcolară – posibilităţi de diminuare 63-68
Racu Igor
Педагогические принципы подготовки будущих специалистов социономической сферы к проектированию профессиональной деятельности 69-76
Belaia Elena
Категориальная сущность понятия «Правовая компетентность» 77-83
Daniliuc Raisa
Структура и основные характеристики профессиональной коммуникативной компетентности будущих учителей филологов 84-92
Klak Inna