Revista abordează variate probleme din psihopedagogie, din pedagogia generală, din teoria şi metodologia instruirii axată pe disciplinele din cadrul universităţii. În paginile ei urmează a fi reflectate informaţii şi sinteze ce vizează problemele comunităţii ştiinţifice din domeniul educaţiei şi unele aspecte de utilizare a noilor tehnologii de predare-învăţare-evaluare
Prezenta autorilor din străinătate 
Publicațiile autorilor în WoS și/sau Scopus
Autori cu ORCID
| 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 |
Total autori | 58 | 48 | 51 | 44 | 62 | 41 |
cu ORCID | 31 | 40 | 25 | 21 | 35 | 20 |
Topul autorilor
Limba de publicare
Articole ştiinţifice în: | Rezumate în: |
Romana | 108 | Romana | 140 |
Engleza | 60 | Engleza | 150 |
Rusa | 4 | Rusa | 4 |
Franceza | 1 | Franceza | 1 |
Articole clasificate în funcție de domenii și cu DOI pentru anul 2021
Clasificate | Înregistrate | Accesate | Descărcate | CZU | MSC | DOI |
Articole | 30 | 3908 | 121 | 29 | 9 | 30 |
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2016 - 2021Clasificate | Înregistrate | Accesate | Descărcate | CZU | MSC | DOI |
Articole | 173 | 67502 | 1263 | 171 | 31 | 85 |
Volume | 12 | 17179 | 1048 | | | |
Total | 185 | 84681 | 2311 | | | |
Numărul 2 (12) / 2021 | Disponibil în IBN: 10.02.2022 | Descarcă PDF | Vizualizări 417 | Descărcări 85 | |
Conţinutul numărului de revistă |
|