Revista abordează variate probleme din psihopedagogie, din pedagogia generală, din teoria şi metodologia instruirii axată pe disciplinele din cadrul universităţii. În paginile ei urmează a fi reflectate informaţii şi sinteze ce vizează problemele comunităţii ştiinţifice din domeniul educaţiei şi unele aspecte de utilizare a noilor tehnologii de predare-învăţare-evaluare
Prezenta autorilor din străinătate 
Publicațiile autorilor în WoS și/sau Scopus
Autori cu ORCID
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 |
Total autori | 41 | 51 | 44 | 62 | 41 |
cu ORCID | 33 | 16 | 13 | 24 | 14 |
Topul autorilor
Limba de publicare
Articole ştiinţifice în: | Rezumate în: |
Romana | 90 | Romana | 110 |
Engleza | 43 | Engleza | 115 |
Rusa | 3 | Rusa | 3 |
Franceza | 1 | Franceza | 1 |
Articole clasificate în funcție de domenii și cu DOI
Clasificate | Înregistrate | Accesate | Descărcate | CZU | MSC | DOI |
Articole | 137 | 28661 | 575 | 136 | 19 | 47 |
În ajutorul Colegiului de redacție în procedura de evaluare a revistei.
Notă: Descărcați formularele și completați cu datele lipsă.
Disponibil în IBN pentru perioada:
2016 - 2020Clasificate | Înregistrate | Accesate | Descărcate | CZU | MSC | DOI |
Articole | 137 | 28661 | 575 | 136 | 19 | 47 |
Volume | 10 | 6131 | 616 | | | |
Total | 147 | 34792 | 1191 | | | |
Numărul 2 (8) / 2019 | Disponibil în IBN: 28.01.2020 | Descarcă PDF | Vizualizări 872 | Descărcări 68 | |
Conţinutul numărului de revistă |
|