Învăţarea şi mediul educaţional şcolar: perspective de eficientizare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1310 201
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 18:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0 (7432)
Education (14076)
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila, HÎNCU, Ionela. Învăţarea şi mediul educaţional şcolar: perspective de eficientizare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 1(119), pp. 9-14. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3695327
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455

Învăţarea şi mediul educaţional şcolar: perspective de eficientizare

Learning and the School Educational Environment: Prospects for Development

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3695327
CZU: 37.0

Pag. 9-14

Franţuzan Ludmila, Hîncu Ionela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 9 martie 2020


Rezumat

Articolul examinează conceptul de învăţare versus mediul educaţional şcolar. Realizarea unei învăţări eficiente depinde, în mare măsură, de mediul educaţional şcolar. În acest context s-a dezvoltat noţiunea de mediu educaţional din perspectiva managementului clasei, a climatului relaţional şi a spaţiului fizic, fiind elaborate repere metodologice de eficientizare a mediului educaţional din învăţământul general, reieşind din documentele de politici educaţionale.

The article examines the relationship between learning and the school educational environment, as efficient learning depends on the school educational environment. In this context, the concept of educational environment was developed, as seen from the perspective of classroom management, relational climate, and physical space, and a series of methodological benchmarks were formulated in order to improve the educational environment in general education. These aim to enhance the educational environment in the context of the implementation of educational policy documents.

Cuvinte-cheie
învăţare, învăţare eficientă, mediu de învățare, mediu educaţional de învăţare, managementul clasei de elevi, climat relaţional, spaţiu fizic,

learning, effective learning, learning environment, educational learning environment, classroom management, relational climate, physical space