Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1310 201 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 18:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7432) |
Education (14076) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila, HÎNCU, Ionela. Învăţarea şi mediul educaţional şcolar: perspective de eficientizare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2020, nr. 1(119), pp. 9-14. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3695327 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 1(119) / 2020 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3695327 | |||||
CZU: 37.0 | |||||
Pag. 9-14 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul examinează conceptul de învăţare versus mediul educaţional şcolar. Realizarea unei învăţări eficiente depinde, în mare măsură, de mediul educaţional şcolar. În acest context s-a dezvoltat noţiunea de mediu educaţional din perspectiva managementului clasei, a climatului relaţional şi a spaţiului fizic, fiind elaborate repere metodologice de eficientizare a mediului educaţional din învăţământul general, reieşind din documentele de politici educaţionale. |
|||||
Cuvinte-cheie învăţare, învăţare eficientă, mediu de învățare, mediu educaţional de învăţare, managementul clasei de elevi, climat relaţional, spaţiu fizic, learning, effective learning, learning environment, educational learning environment, classroom management, relational climate, physical space |
|||||
|