Tendințe de valorificare a constructivismului în cadrul educației preșcolare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
584 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 15:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3 (777)
Kinds of school providing general education (1985)
SM ISO690:2012
. Tendințe de valorificare a constructivismului în cadrul educației preșcolare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 127-131. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Tendințe de valorificare a constructivismului în cadrul educației preșcolare

CZU: 373.3

Pag. 127-131

 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

 Teoria constructivistă în ultimul timp își extinde influența în mai multe domenii, prezentând o paradigmă nouă, postmodernistă și pentru educație. Teoreticienii analizează avantajele acestui concept pentru dezvoltarea integrală a personalității umane, totodată, punctând și limitele acestuia. Care sunt aceste plusuri, dar și limite în contextul educației preșcolare sunt ideile cheie în articolul de față.

The constructivist theory lately extends its influence in several fields, presenting a new paradigm, postmodernist and for education. Theoreticians analyze the advantages of this concept for the integral development of the human personality, at the same time, pointing to its limits. What are these pluses, but also limits in the context of preschool education, are the key ideas in this article.

Cuvinte-cheie
Abordare constructivistă, cunoaştere, învăţare, educația preșcolară, mediul educaţional, educator constructivist,

constructivist approach, knowledge, learning, pre-school education, educational environment, constructivist educator