Abordări ale instruirii diferenţiate şi individualizate în treapta primară de învăţământ
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
578 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:373.3 (1)
General questions of didactics and method (1212)
Kinds of school providing general education (2011)
SM ISO690:2012
CERNEI, Olga. Abordări ale instruirii diferenţiate şi individualizate în treapta primară de învăţământ. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 28-29. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Abordări ale instruirii diferenţiate şi individualizate în treapta primară de învăţământ

CZU: 37.02:373.3

Pag. 28-29

Cernei Olga12
 
1 Liceul Teoretic „Orizont“, mun. Chişinău,
2 Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020