Articolul precedent |
Articolul urmator |
578 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:373.3 (1) |
General questions of didactics and method (1212) |
Kinds of school providing general education (2011) |
SM ISO690:2012 CERNEI, Olga. Abordări ale instruirii diferenţiate şi individualizate în treapta primară de învăţământ. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 28-29. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:373.3 | ||||||
Pag. 28-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|