Articolul precedent |
Articolul urmator |
722 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-14 14:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (442) |
Education (14256) |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Strategii și tehnologii didactice de dezvoltare a competenței de cercetare a cadrelor didactice din perspectiva formarii competenței de cercetare la elevi. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 4, pp. 36-42. ISBN 978-9975-76-301-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 36-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat punem accent pe strategii și tehnici ce facilitează dezvoltarea competenței de cercetare: lucrul cu sursele documentare, eseul, lectura personală, diagrama VENN. Sunt evidențiate tehnicile lecturii eficiente, etapele de lucru asupra eseului. Muncă intelectuală constituie o premisă importantă pentru dezvoltarea competenței de cercetare la elevi, pe care o începem încă din ciclul primar și gimnazial. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie didactică, cercetare, munca intelectuală, autonomia învățării, strategii interactice de predare-învățare, teaching strategy, research, intellectual work, autonomy of learning, interactive teaching-learning strategies |
||||||
|