Strategii și tehnologii didactice de dezvoltare a competenței de cercetare a cadrelor didactice din perspectiva formarii competenței de cercetare la elevi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
722 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-14 14:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (442)
Education (14256)
SM ISO690:2012
BARBĂROȘ, Claudia. Strategii și tehnologii didactice de dezvoltare a competenței de cercetare a cadrelor didactice din perspectiva formarii competenței de cercetare la elevi. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Educație preșcolară și primară, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 4, pp. 36-42. ISBN 978-9975-76-301-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Strategii și tehnologii didactice de dezvoltare a competenței de cercetare a cadrelor didactice din perspectiva formarii competenței de cercetare la elevi

CZU: 371.3

Pag. 36-42

Barbăroș Claudia12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2020


Rezumat

În articolul dat punem accent pe strategii și tehnici ce facilitează dezvoltarea competenței de cercetare: lucrul cu sursele documentare, eseul, lectura personală, diagrama VENN. Sunt evidențiate tehnicile lecturii eficiente, etapele de lucru asupra eseului. Muncă intelectuală constituie o premisă importantă pentru dezvoltarea competenței de cercetare la elevi, pe care o începem încă din ciclul primar și gimnazial.

In this article we focus on strategies and techniques that facilitate the development of research competence: working with documentary sources, essays, personal reading, VENN diagram. The techniques of efficient reading, the stages of work on the essay are highlighted. Intellectual work is an important prerequisite for developing the research competence in students, which we start from the primary and secondary school years.

Cuvinte-cheie
strategie didactică, cercetare, munca intelectuală, autonomia învățării, strategii interactice de predare-învățare,

teaching strategy, research, intellectual work, autonomy of learning, interactive teaching-learning strategies