The education system knowledge and tools to improve processes and reduce gaps in society
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1095 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-25 14:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371:331.101.262 (1)
Education (14324)
Theory and organization of work. Relations between business firms and employees (388)
SM ISO690:2012
AMAR, Ravit. The education system knowledge and tools to improve processes and reduce gaps in society. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, Ed. 1, 13-20 octombrie 2017, Chișinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, pp. 180-184. ISBN 978-9975-3168-7-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2018
Conferința "Conferinţă ştiinţifică internaţională aniversară"
1, Chișinău, Moldova, 13-20 octombrie 2017

The education system knowledge and tools to improve processes and reduce gaps in society

Cunoștința sistemului de educație și instrumentele pentru îmbunătățirea proceselor și reducerea răspunsurilor în societate

CZU: 371:331.101.262
JEL: A20, D2, I21, M13, O15, O55, R11

Pag. 180-184

Amar Ravit
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Over the last decades, humanity has entered in a new phase of globalization, which offers countries and citizens new challenges and new opportunities. Boosted by the development of information technologies and innovations in education, services and science, globalization and segmentation has expanded across global value chains: workers from different countries are now contributing to the design, manufacture, marketing and sales of the same product. On average, in OECD countries, one third of jobs in companies depend on demand from foreign countries. Thirty percent of the value of OECD exports now comes from abroad. The consequences of global value chains for the economy and society are more complex, more diffused and interconnected than those in the early stages of globalization. It is questioned, and countries have to redouble their efforts for the benefit of all. This research shows that by investing in the people's abilities, countries can help ensure participation of these economies in global markets, delivering better economic and social outcomes through a set of policies including investment in human skills.

Pe parcursul ultimilor decenii, omenirea a intrat într-o nouă fază a globalizării. Aceasta oferă țărilor și cetățenilor noi provocări și noi oportunități. Impulsionat de dezvoltarea tehnologiilor informaționale și a inovațiilor în domeniul educațional, serviciilor și științific, globalizarea și segmentarea s-a extins pe toate lanțurile de valori globale: lucrătorii din diferite țări contribuie acum la proiectarea, fabricarea, comercializarea și vânzarea aceluiași produs. În medie, în țările OCDE, o treime din locurile de muncă în companii depind de cereri din țările străine. Treizeci la sută din valoarea exporturilor din țările OCDE provine acum din străinătate. Consecințele lanțurilor valorice globale pentru economie și societate sunt mai complexe, mai difuze și mai interconectate decât cele din primele faze ale globalizării. Acesta este pusă la îndoială. iar țările trebuie să-și dubleze eforturile în beneficiul tuturor. Prezenta cercetare arată că, investind în abilitățile oamenilor lor, țările pot contribui la asigurarea și participarea acestor economii pe piețele globale, având rezultate economice și sociale mai bune printr - un set de politici, inclusiv investiții în abilitățile umane.

Cuvinte-cheie
amanagementul valorilor, educaţie, gestiunea filosofică, formare profesională, resurse umane,

value management, education, philosophical management, training, Human resources