Articolul precedent |
Articolul urmator |
970 140 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-08-05 16:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:005 (8) |
General questions of trade and commerce. Market (847) |
Management (2011) |
SM ISO690:2012 ȚĂRUȘ, Radu. Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, Ed. 1, 13-20 octombrie 2017, Chișinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, pp. 100-105. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2018 | ||||||||
Conferința "Conferinţă ştiinţifică internaţională aniversară" 1, Chișinău, Moldova, 13-20 octombrie 2017 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 339.138:005 | ||||||||
Pag. 100-105 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil). |
||||||||
Cuvinte-cheie comunicare, produs, imagine, management, brand, eveniment, strategie, communication, product, image, management, brand, event, strategy |
||||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Țăruș, R.</dc:creator> <dc:date>2018</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil).</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The transmission of information is a classic classic of demonstrations; however, man can only record a limited number of information. Lectures or lessons can have a more lasting effect over time if they include the "infotainment" component (the art of transmitting information in a fun and sustainable way).</p></dc:description> <dc:source>Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare () 100-105</dc:source> <dc:subject>comunicare</dc:subject> <dc:subject>produs</dc:subject> <dc:subject>imagine</dc:subject> <dc:subject>management</dc:subject> <dc:subject>brand</dc:subject> <dc:subject>eveniment</dc:subject> <dc:subject>strategie</dc:subject> <dc:subject>communication</dc:subject> <dc:subject>product</dc:subject> <dc:subject>image</dc:subject> <dc:subject>management</dc:subject> <dc:subject>brand</dc:subject> <dc:subject>event</dc:subject> <dc:subject>strategy</dc:subject> <dc:title>Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>