Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
970 140
Ultima descărcare din IBN:
2024-08-05 16:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:005 (8)
General questions of trade and commerce. Market (847)
Management (2011)
SM ISO690:2012
ȚĂRUȘ, Radu. Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului. In: Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare, Ed. 1, 13-20 octombrie 2017, Chișinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, pp. 100-105. ISBN 978-9975-3168-7-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare 2018
Conferința "Conferinţă ştiinţifică internaţională aniversară"
1, Chișinău, Moldova, 13-20 octombrie 2017

Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor în promovarea brandului produsului

CZU: 339.138:005

Pag. 100-105

Țăruș Radu
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2020


Rezumat

Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate înregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil în timp dacă includ componenta de ”infotainment” (arta de a transmite informații într-un mod amuzant și durabil).

The transmission of information is a classic classic of demonstrations; however, man can only record a limited number of information. Lectures or lessons can have a more lasting effect over time if they include the "infotainment" component (the art of transmitting information in a fun and sustainable way).

Cuvinte-cheie
comunicare, produs, imagine, management, brand, eveniment, strategie,

communication, product, image, management, brand, event, strategy

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Țăruș, R.</dc:creator>
<dc:date>2018</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Transmiterea de informații este un obictiv clasic al manifestațiilor; totuși omul poate &icirc;nregistra doar un număr limitat de informații. Prelegerie sau orele de curs pot avea un efect mai durabil &icirc;n timp dacă includ componenta de &rdquo;infotainment&rdquo; (arta de a transmite informații &icirc;ntr-un mod amuzant și durabil).</p></dc:description>
<dc:description xml:lang='en'><p>The transmission of information is a classic classic of demonstrations; however, man can only record a limited number of information. Lectures or lessons can have a more lasting effect over time if they include the &quot;infotainment&quot; component (the art of transmitting information in a fun and sustainable way).</p></dc:description>
<dc:source>Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare () 100-105</dc:source>
<dc:subject>comunicare</dc:subject>
<dc:subject>produs</dc:subject>
<dc:subject>imagine</dc:subject>
<dc:subject>management</dc:subject>
<dc:subject>brand</dc:subject>
<dc:subject>eveniment</dc:subject>
<dc:subject>strategie</dc:subject>
<dc:subject>communication</dc:subject>
<dc:subject>product</dc:subject>
<dc:subject>image</dc:subject>
<dc:subject>management</dc:subject>
<dc:subject>brand</dc:subject>
<dc:subject>event</dc:subject>
<dc:subject>strategy</dc:subject>
<dc:title>Elaborarea strategiilor de management a evenimentelor &icirc;n promovarea brandului produsului</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>