Articolul precedent |
Articolul urmator |
999 73 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 13:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (440) |
Education (14219) |
SM ISO690:2012 MIHĂILĂ, Monica-Maria, PETROVSCHI, Nina. Reflecții cu privire la învățarea centrată pe elev. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 57-63. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 57-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul acestui articol, am abordat diferite aspecte legate de conceptul de învăţare centrată pe elev cum ar fi: definirea conceptului, principiile care stau la baza schimbărilor propuse, strategii de predare în vederea învățării active precum și avantajele folosirii învăţării centrată pe elev. Acest lucru va permite cadrelor didactice să susţină şi să administreze procesul de învăţare al fiecărui elev şi să maximizeze învăţarea pe plan individual. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare centrată pe elev, principii, strategii, învăţare activă, avantaje și deza |
||||||
|