Abordarea creativă a activităților cu conținut matematic în grădiniță
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
778 43
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-11 15:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:51 (9)
Kinds of school providing general education (2011)
Mathematics (1642)
SM ISO690:2012
ENACHE, Oana Iuliana. Abordarea creativă a activităților cu conținut matematic în grădiniță. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor exacte, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 1, pp. 85-89. ISBN 978-9975-76-305-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Abordarea creativă a activităților cu conținut matematic în grădiniță

CZU: 373.2:51

Pag. 85-89

Enache Oana Iuliana
 
Inspectoratul Şcolar Județean. Galați
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2020


Rezumat

Domeniul matematic apare asociat științelor exacte, fiind rigid, supus unor algoritmi, fără posibilitatea de interpretare a datelor și a rezultatelor. Experiența didactică a demonstrat că, utilizând concepte matematice care derivă din noțiunile și deprinderile de lucru intelectual, acestea devin parte integrantă din viața noastră. Pentru a putea transfera cunoștințele și deprinderile formate în cadrul activităților cu conținut matematic din grădiniță, este necesară implicarea copiilor în soluționarea unor situații diverse, în care să utilizeze creativ cunoștințele asimilate și să facă apel la deprinderile de punere în aplicare a acestora. Transpunerea în practică, în diferite contexte de învățare sau de exersare, permite integrarea noilor cunoștințe și deprinderi în sistemul cunoștințelor vechi și asigură învățarea temeinică, pentru o lungă perioadă de timp.

Cuvinte-cheie
creativitate, matematică, metode, învăţământ preşcolar