Articolul precedent |
Articolul urmator |
772 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-25 00:10 |
SM ISO690:2012 OLĂRESCU, Valentina, VELEANOVICI, Armand-Cătălin. Evaluarea neuropsihologică a copiilor cu dizabilităţi utilizând bateria nepsy. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne : conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 2-a. , pp. 182-187. ISBN 978-9975-48-068-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 2-a. , 2014 |
|
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | |
|
|
Pag. 182-187 | |
Descarcă PDF | |
Rezumat | |
The most used types of neuropsychological assessment are – basic assessment of neuropsychological child status: extended or selective. Examination/ evaluation performed neuropsychological deficits fine detection; allow identification and assessment of cortical dysfunction; ensure traceability development long-term development to identify the dynamics of these disorders; allows differentiation between normal development/ atypical small preschool and school population. |
|
|