Responsabilitatea sociala a mass media in societatea informationala
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1141 145
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 14:09
SM ISO690:2012
SPĂTARU, Tatiana. Responsabilitatea sociala a mass media in societatea informationala. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 8, 8-9 decembrie 2017, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2017, Ediția 8, pp. 204-211. ISBN 978-9975-3168-9-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 8, 2017
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
8, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2017

Responsabilitatea sociala a mass media in societatea informationala

Social responsibility of the media within informational society


Pag. 204-211

Spătaru Tatiana
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2020


Rezumat

În articol este abordat conceptul de responsabilitate socială din perspectiva mass media în contextul societății informaționale. Sunt detaliate categoriile științifice cu care se operează în articol. Este definită noțiunea societate informațională și conceptualizată noțiunea responsabilitate socială. Responsabilitatea socială a mass-media este intens studiată în cadrul societăților informaționale precum SUA și Japonia. Studiul comparat a permis autoarei să identifice problema în cadrul societății din Republica Moldova și să vină cu unele concluzii și recomandări.

The article approaches the concept of social responsibility from the mass media perspective within informational society. The scientific categories the article operates with are being detailed. The notion of informational society is being defined and the notion of social responsibility is being conceptualized. Social responsibility of the mass-media is an intensively studied within informational societies of the US and Japan. The comparative study allowed the author to identify the problem within the Moldovian society and to come up with some conclusions and recommendations.

Cuvinte-cheie
mass-media, responsabilitate social, societăți informaționale,

mass-media, social responsibility, information societies