Articolul precedent |
Articolul urmator |
1141 145 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 14:09 |
SM ISO690:2012 SPĂTARU, Tatiana. Responsabilitatea sociala a mass media in societatea informationala. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 8, 8-9 decembrie 2017, Chişinău. Chişinău, 2018: "Print-Caro" SRL, 2017, Ediția 8, pp. 204-211. ISBN 978-9975-3168-9-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 8, 2017 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 8, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 204-211 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordat conceptul de responsabilitate socială din perspectiva mass media în contextul societății informaționale. Sunt detaliate categoriile științifice cu care se operează în articol. Este definită noțiunea societate informațională și conceptualizată noțiunea responsabilitate socială. Responsabilitatea socială a mass-media este intens studiată în cadrul societăților informaționale precum SUA și Japonia. Studiul comparat a permis autoarei să identifice problema în cadrul societății din Republica Moldova și să vină cu unele concluzii și recomandări. |
||||||
Cuvinte-cheie mass-media, responsabilitate social, societăți informaționale, mass-media, social responsibility, information societies |
||||||
|