Articolul precedent |
Articolul urmator |
742 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-16 18:33 |
SM ISO690:2012 CARABET, Natalia. Strategii de promovare a imaginii instituției de educație a preșcolarilor. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogia învățământului primar și preșcolar, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 4, pp. 40-45. ISBN 978-9975-76-232-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2018 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | |||||
|
|||||
Pag. 40-45 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul abordează problema actualității procesului de promovare în comunitate a imaginii positive a instituției de educație, fapt justificat de concurența intensă. Se descriu unele strategii de marketing educațional ce pot fi aplicate în scopul promovării imaginii positive a instituției de educație timpurie. |
|||||
Cuvinte-cheie imagine, organizaţie, strategie, management, marketing, image, organisation, gestion(direction), stratégie marketing |
|||||
|