Articolul precedent |
Articolul urmator |
1463 116 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 09:36 |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Factori de stres în relația profesor-elev. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 147-150. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 147-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt caracterizate aspectele care pot genera situații de stres în relația profesorelev. Este redată clasificarea după anumiți parametri a factorilor etiologici ai stresului. Gestionarea situațiilor de criză constituie o problemă importantă al activității educative. În acest context sunt descrise condițiile optime de comunicare dintre profesor și elev în cadrul procesului educațional. Sunt analizate modalitățile de prevenire a stresului în mediul educațional. |
||||||
|