Factori de stres în relația profesor-elev
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1463 116
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 09:36
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Factori de stres în relația profesor-elev. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 147-150. ISBN 978-9975-76-249-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Factori de stres în relația profesor-elev


Pag. 147-150

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2020


Rezumat

 În acest articol  sunt caracterizate aspectele care pot genera situații de stres în relația profesorelev. Este redată clasificarea după anumiți parametri a factorilor etiologici ai stresului. Gestionarea situațiilor de criză constituie  o problemă importantă al activității educative. În acest context  sunt descrise condițiile optime de comunicare dintre profesor și elev în cadrul procesului educațional. Sunt  analizate modalitățile de prevenire a stresului în mediul educațional.

In this article, we characterize the aspects which can generate situation of stress in the relation between the teacher and the student. There is represented a classification by some certain parameters of the etiological factors of stress. The management of crisis situations constitutes an important problem of education activity. In this context, there are described the optimal conditions of communication between the student and the teacher within the educational process. There are analyzed the manners of prevention of stress in the educational environment.