Articolul precedent |
Articolul urmator |
761 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 14:23 |
SM ISO690:2012 ZDRAGUŞ, Vera. La dimension culturelle dans l’apprentissage du fle . In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Ştiinţe Socio-Umanistice şi Didactica Ştiinţelor Socio-Umanistice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 4, pp. 155-161. ISBN 978-9975-76-251-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 4, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 155-161 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reliefează relaţia dintre limbă şi cultură ca fiind două entităţi inseparabile. Învăţarea unei limbi presupune învăţarea unei culturi. Totodată este menţionat interesul pentru dimensiunea culturală în studierea limbii franceze avînd ca finalitate dezvoltarea competenţei de comunicare culturală la studenţi. Studierea limbii străine capătă un înţeles complet numai prin referire la valorile, obiceiurile, atitudinile şi comportamentul poporului care o vorbeşte. Aspectul cultural al limbii este evidenţiat prin utilizarea unor activităţi didactice care vizează legătura lingvistică, culturală şi metodologică a limbii. |
||||||
Cuvinte-cheie culture, communication, apprentissage de la langue, compétence de communication, dimension culturelle, aspect culturel, échange communicatif |
||||||
|