Fine tuning analysis of local practices on entrepreneurship and digital education
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
610 2
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-17 08:24
SM ISO690:2012
AMARFII-RAILEAN, Nelli. Fine tuning analysis of local practices on entrepreneurship and digital education . In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Ştiinţe Socio-Umanistice şi Didactica Ştiinţelor Socio-Umanistice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 4, pp. 6-12. ISBN 978-9975-76-251-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 4, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Fine tuning analysis of local practices on entrepreneurship and digital education


Pag. 6-12

Amarfii-Railean Nelli
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 4 februarie 2020


Rezumat

Secolul tehnologiilor informaționale aduce un nou set de provocări și presiuni asupra învățământul superior din Republica Moldova. Aceste provocări, în contextul revoluției industriale 4.0, cer integrarea eficientă a tehnologiilor informaționale în sistemele de învățare, abordarea realistă a cerințelor angajatorilor și dezvoltarea abilităților antreprenoriale și digitale la studenți. Studiul în cauză, reprezintă rezultatul unei cercetări ample în domeniul analizei gradului de percepere și satisfacție a celor trei actori principali : angajatorii, studenții și profesorii, privind gradul de corespundere a abilităților dobândite în domeniul tehnologiilor informaționale și antreprenorialului de către absolvenți.  Studiul a fost realizat în baza datelor empirice ale Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți, în cadrul proiectului: Reinforce entrepreneurial and digital skills of students and teachers to enhance the modernization of higher education in MOLDOVA (No. 585353-EPP-1-2017-1-RO-EPPKA2-CBHE-JP).  

The century of information technologies brings new challenges and pressures on the higher education system in the Republic of Moldova. These challenges, in the context of the Industrial Revolution 4.0, require the efficient integration of information technologies into learning systems, the realistic approach to employers' needs, and the development of entrepreneurial and digital skills for students. This study is the result of extensive research in the fine tuning analysis of the perception and satisfaction of the three main actors: employers, students and teachers, regarding the level of the satisfaction concerning the acquired digital and entrepreneurial by the graduates. The study was conducted on the basis of the empirical data of the Alecu Russo Balti State University, within the project: Reinforce entrepreneurial and digital skills of students and teachers to enhance the modernization of higher education in Moldova (No. 585353-EPP-1- EPPKA2-20171-E-CBHE-JP).  

Cuvinte-cheie
învăţământ superior, tehnologii informaţionale, abilități antreprenoriale, abilități digitale,

higher education, information technologies, entrepreneurial skills, Digital skills