Articolul precedent |
Articolul urmator |
610 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-11-17 08:24 |
SM ISO690:2012 AMARFII-RAILEAN, Nelli. Fine tuning analysis of local practices on entrepreneurship and digital education . In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Ştiinţe Socio-Umanistice şi Didactica Ştiinţelor Socio-Umanistice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 4, pp. 6-12. ISBN 978-9975-76-251-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 4, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 6-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Secolul tehnologiilor informaționale aduce un nou set de provocări și presiuni asupra învățământul superior din Republica Moldova. Aceste provocări, în contextul revoluției industriale 4.0, cer integrarea eficientă a tehnologiilor informaționale în sistemele de învățare, abordarea realistă a cerințelor angajatorilor și dezvoltarea abilităților antreprenoriale și digitale la studenți. Studiul în cauză, reprezintă rezultatul unei cercetări ample în domeniul analizei gradului de percepere și satisfacție a celor trei actori principali : angajatorii, studenții și profesorii, privind gradul de corespundere a abilităților dobândite în domeniul tehnologiilor informaționale și antreprenorialului de către absolvenți. Studiul a fost realizat în baza datelor empirice ale Universității de Stat „Alecu Russo” din Bălți, în cadrul proiectului: Reinforce entrepreneurial and digital skills of students and teachers to enhance the modernization of higher education in MOLDOVA (No. 585353-EPP-1-2017-1-RO-EPPKA2-CBHE-JP). |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ superior, tehnologii informaţionale, abilități antreprenoriale, abilități digitale, higher education, information technologies, entrepreneurial skills, Digital skills |
||||||
|