Articolul precedent |
Articolul urmator |
664 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 00:41 |
SM ISO690:2012 ȚUGULSCHI, Maria, ZDRAGUŞ, Vera. L’utilisation des jeux dans l’enseignement de la grammaire. In: Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor, 1-2 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2018, Ediția 67, pp. 160-164. ISBN 978-9975-76-246-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice a studenţilor Ediția 67, 2018 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică a studenţilor" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 160-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se analizează rolul jocurilor în învățarea gramaticii limbii franceze.Se definește notiunea de gramatica și se demonstrează care sânt obiectivele ei. Se enumeră metodele de activare a gramaticii, se explică ce înseamnă jocul didactic, se demonstrează rolul jocului și se aduc exemple de jocuri didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie grammaire, objectif, apprentissage, communication, compétence orale et écrite, méthode, jeux didactiques, découverte, création, communication |
||||||
|