Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
926 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 13:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Organization of instruction (529) |
SM ISO690:2012 TROFIMOV, Victoria, PINTILEI, Nicoleta-Aura. Unele aspecte manageriale de combatere a abandonului școlar prin dezvoltarea activității extracurriculare. In: Vector European, 2019, nr. 3, pp. 74-78. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 3 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 74-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Activitățile extracurriculare sunt complementare celor desfășurate în clasă, iar scopul lor este de a lărgi cunoștințele și de a extinde adaptabilitatea la viață a viitorilor adulți. Astfel de activități dezvoltă interesul elevilor față de diferite domenii ale științei, atrag individul către viața socială și sunt benefice pentru organizarea timpului liber într-un mod plăcut și util. Prin urmare, școala ar trebui să fie deschisă la activități extracurriculare, care pot fi foarte diferite și ar putea contribui la prevenirea abandonului școlar timpuriu. Scopul acestui articol este de a sublinia importanța activităților extracurriculare pentru prevenirea și combaterea abandonului școlar și evidențierea elementelor unei politici eficiente în acest sens. Gestionarea activităților extracurriculare pentru prevenirea abandonului școlar nu este un lucru ușor de făcut și, prin urmare, este nevoie de un studiu amănunțit și specializat al acestui proces. O gestionare eficientă a școlii și a educației naționale este vitală pentru oeducație care ține elevii la școală până la absolvire și îi motivează să continue educația lor. |
||||||
Cuvinte-cheie management, sistem educaţional, politici educaţionale, activitate extracurriculară, abandon şcolar, management, educational system, Educational policies, extracurricular activity, school dropout |
||||||
|