Impactul modernizării curriculumului la educaţia muzicală asupra designului instrucţional
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
626 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-01-22 23:20
SM ISO690:2012
MORARI, Marina. Impactul modernizării curriculumului la educaţia muzicală asupra designului instrucţional. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 35-37. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Impactul modernizării curriculumului la educaţia muzicală asupra designului instrucţional


Pag. 35-37

Morari Marina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 20 ianuarie 2020


Rezumat

Curriculumul modernizat marchează trecerea de la un enciclopedism al cunoaşterii la o cultură a acţiunilor contextualizate; de la asimilarea unor sisteme de cunoştinţe la focalizarea actului didactic pe achiziţii finale şi stăpînirea competenţelor necesare pentru viaţă. Designul proiectului didactic la educaţia muzicală este în funcţie de specificul cunoaşterii artistice.  

The modernized curriculum marks a shift from encyclopedic knowledge to the culture of contextualized actions; from the assimilation of some systems of knowledge to focusing on outcomes and mastery of skills necessary for life. The music education project design is based on the specifics of artistic knowledge.  

Cuvinte-cheie
curriculum modernizat, designul proiectului didactic, competențe muzicale, experienţă muzicală,

modernized curriculum, didactic project design, musical competences, musical experience