Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-02 20:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6:37.01 (3) |
Social psychology (890) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3570) |
![]() DOBOȘ, Cristina. Reprezentările sociale ale școlii la părinți, profesori și elevi. In: Interuniversitaria, Ed. 14, 3 mai 2018, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălți, 2019, Ediția 14, pp. 303-310. ISBN 978-9975-50-234-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 14, 2019 |
|||||
Colocviul "Interuniversitaria" 14, Bălți, Moldova, 3 mai 2018 | |||||
|
|||||
CZU: 316.6:37.01 | |||||
Pag. 303-310 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
The school is a pillar of education. In recent years attests to the changes in the field of education. These changes influence the way of representing the school participants in the educational process. Therefore, we propose to elucidate the difference of the social representations of school to the parents, teachers and students |
|||||
Cuvinte-cheie social representation, school, students, teachers, parents, central node, peripheral elements |
|||||
|